// جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

بازی Baroque برای نینتندو سوییچ پورت خواهد شد

استودیو Sting اعلام کرد که نسخه اصلی بازی Baroque و نه نسخه‌ی ریمیک آن برای نینتندو سوییچ پورت خواهد شد.

استودیو Sting (استینگ) اعلام کرد بازی نقش آفرینی ژاپنی دانجن کراولر کنسول Sega Saturn آن یعنی بازی Baroque در سال ۲۰۲۰ برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. اسم این بازی Baroque Original Version خواهد بود و منحصراً به‌صورت دیجیتالی در Nintendo Switch Eshop قابل دسترسی خواهد بود.

بازی Baroque توسط استودیو Sting Entertainment توسعه یافت و در ژاپن به‌طور انحصاری روی کنسول Sega Saturn در تاریخ ۲۱ می ۱۹۹۸ عرضه شد. این بازی بعداً در تاریخ ۲۸ اکتبر سال ۱۹۹۹ برای پلی ‌استیشن 1 پورت شد. نسخه‌ی ریمیک بازی Baroque توسط Atlus USA و Rising Star Games برای پلی‌استیشن 2 و Wii به ترتیب در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۰۸ و ۱۳ مارچ ۲۰۰۸ منتشر شد. درنهایت نسخه‌ی پورت بازی Baroque برای iOS توسط Sting در ژاپن در تاریخ ۲۸ دسامبر ۲۰۱۲ عرضه شد. استودیو Sting تایید کرد که پورت جدید این بازی برای نینتندو سوییچ نسخه‌ی اصلی بازی Baroque خواهد بود.

 بازی Baroque

ممکن است برایتان جالب باشد که این دومین باری است که استودیو Sting یکی از بازی‌های کلاسیک خود را برای نینتندو سوییچ پورت می‌کند. پیش از این بازی JRPG تاکتیکی Yggdra Union توسط استینگ در ژاپن در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۰ منتشر شد. درواقع نینتندو سوییچ پلتفرم خوبی برای پورت بازی‌های اینچنینی به نظر می‌رسد. در اینجا می‌توانید گیم پلی از نسخه‌ی اصلی Baroque را تماشا کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده