نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

چهار بازی NES و SNES هفته آینده به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه می‌شوند

طبق اعلام رسمی نینتندو به‌زودی Panel de Pon، بازی Wild Guns و دو بازی دیگر از کنسول‌های NES و SNES برای مشترکین سرویس آنلاین نینتندو سوییچ منتشر می‌شوند.

از همان ابتدای عرضه کنسول نینتندو سوییچ، ژاپنی‌ها تمرکز زیادی روی سرویس آنلاین مخصوص خود داشته‌اند. در کنار حق اشتراک پایین‌تر نسبت به سرویس‌های دو رقیب سنتی یعنی سونی و مایکروسافت، نینتندو قابلیت‌های جذابی را برای مشترکین خود برنامه ریزی کرده بود. یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین ویژگی‌های این سرویس، اضافه شدن آثار کلاسیک کنسول‌های قدیمی نینتندو در بازه‌های زمانی‌ مختلف برای سوییچ است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید،‌ اطلاع دارید که از زمان شروع به‌کار این سرویس، نینتندو به وعده‌های خود عمل کرده و آثار بزرگ کنسول‌های NES و SNES را از طریق این سرویس برای کاربران نینتندو سوییچ روانه بازار کرده است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، مشترکین سرویس آنلاین نینتندو سوییچ طبق اعلام رسمی نینتندو، به‌زودی میزبان چهار بازی جدید از دو کنسول کلاسیک نینتندو خواهند شد. بر این اساس از تاریخ ۳۱ اردیبهشت (بیست می) بازی Rygar از کنسول NES و همچنین Operation Logic Bomb، بازی Panel de Pon و Wild Guns از SNES برای تجربه روی سوییچ عرضه خواهند شد. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی این چهار بازی دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

یکی از نکات جالب و قابل توجه در این فهرست بازی Panel de Pon است که برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ تنها در کشور ژاپن عرضه شد و باکمی تاخیر با تغییر نام به Tetris Attack در سراسر جهان در دسترس قرار گرفت. حال این تصمیم جدید نینتندو باعث می‌شود کاربران امریکایی نیز بتوانند این بازی را در قالب و نام اصلی خود تجربه کنند.

در حالیکه در ابتدای کار تنها بازی‌های NES برای مشترکین این سرویس عرضه می‌شد، اما به‌دلیل درخواست‌های کاربران کم‌کم آثار کنسول SNES ازجمله Super Metroid و Super Mario World راه ورود خود را پیدا کردند.

اگر شما هم عضو سرویس آنلاین نینتندو سوییچ هستید، لطفا نظرات خود در مورد مزیت‌ها و معایب این سرویس با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده