// جمعه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

تعداد بازیکنان Rainbow Six Siege به بیش از ۶۰ میلیون نفر رسید

یوبیسافت در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده است که تعداد کاربران بازی Rainbow Six Siege به بیش از ۶۰ میلیون نفر رسیده است.

Rainbow Six Siege شاید در زمان عرضه عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش نگذاشت، اما یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر رینبو سیکس سیج، با پشتیبانی مناسب از این بازی طی سال‌های اخیر، آن را به یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی تاکتیکال تبدیل کرده است. 

در جریان آخرین آمار منتشر شده از بازی Rainbow Six Siege بود که اعلام شد تعداد بازیکنان بازی از مرز ۵۵ میلیون کاربر عبور کرده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت یوبیسافت گزارش مالی اخیر خود را منتشر کرده که خبر از رشد تعداد بازیکنان Rainbow Six Siege می‌دهد. یوبیسافت اعلام کرده که تعداد کاربران Rainbow Six Siege از مرز ۶۰ میلیون نفر عبور کرده است. همچنین از نظر اصول مسئولیت سرمایه‌گذاری هم بازی ۲۶ درصد رشد داشته است (در بازه زمانی ژانویه تا مارس ۲۰۲۰).  

همچنین میزان تعامل کاربران از ژانویه تا مارس ۲۰۲۰ افزایش چشم‌گیری داشته است و گویا بازیکنان بیشتری مشغول بازی کردن هستند. Rainbow Six Siege تابه‌امروز به‌دفعات متعددی رایگان شده است و ازطریق سیستم اشتراک گذاری بازی روی حساب کاربری‌های مختلف، تعداد کاربران بازی افزایش یافته است. یوبیسافت در گزارش مالی خود به بازی‌هایی که در نسل هشتم به فروش بیش از ۱۰ میلیون نسخه دست پیدا کرده‌اند، صحبت کرده است که رینبو سیکس سیج هم یکی از بازی‌های یوبیسافت است که بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده