نویسنده: رضا اسکندری
// پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۰

انتشار اولین تصویر از فصل جدید بازی Rainbow Six Siege با نام Operation Steel Wave

فصل آینده‌ی بازی Rainbow Six: Siege به‌زودی معرفی خواهد شد؛ اکانت توییتر رسمی این بازی اولین عکس از فصل آینده‌ی این بازی، Operation Steel Wave را منتشر کرد.

یوبیسافت با انتشار یک تصویر جدید از فصل آینده‌ی بازی Rainbow Six: Siege، تحت عنوان Operation Steel Wave رونمایی کرد که در آن شاهد دو اوپراتور جدید و یک مپ بازسازی شده خواهیم بود. با این خبر، فصل جاری این بازی با نام Operation Void Edge به‌زودی به انتهای خود خواهد رسید.

فصل دوم از سال پنجم بازی رینبو 6 در توییتر این بازی معرفی شد که طی اخبار قبلی، در این فصل دو اوپراتور جدید آن از کشورهای آفریقای جنوبی و نروژ خواهند بود. طی یک مسیر مشخص سالیانه که در مسابقات Six Inventational معرفی شد، Ubisoft نقشه‌های بازسازی‌شده برای یک سال پیش‌رو را مشخص کرد، در فصل آینده شاهد بازسازی نقشه‌ی «House» خواهیم بود. علاوه‌بر آن باید انتظار حداقل یک حالت خاص از بازی (مانند Golden Gun و The Grand Larceny در فصل جاری) را داشته باشیم و مانند تمام فصل‌های گذشته شاهد یک بتل پس جدید خواهیم بود.

rainbow6

بیش از دو ماه از فصل جاری این بازی محبوب گذشته است و انتظار می‌رود فصل بعدی طی یک ماه آینده به‌طور کامل معرفی شود. در آغاز فصل جاری، یوبیسافت از مپ بازسازی شده‌ی «Oregon» و دو اوپراتور به نام‌های «Iana» و «Oryx» را رونمایی کرد که اوپراتور مهاجم توانایی ساخت یک نسخه‌ی هولوگرام‌ و کنترل آن را داشت و اوپراتور مدافع با قدرت زیاد خود می‌توانست از دیوار‌های قابل تخریب عبور کند و به دشمنان خود حمله‌ور شود، این اوپراتور همچنین می‌توانست از دریچه‌های تعبیه شده به طبقه‌های بالاتر بپرد‌. این فصل شامل دو حالت خاص از بازی با نام‌های «Golden Gun» و «The Grand Larceny» بود که به احتمال زیاد در فصل آینده هم شاهد حالت‌های خاص دیگری از بازی خواهیم بود.

فصل جدید بازی به نام Operation Steel Wave، جدیدترین فصل بازی خواهد بود و به هرکدام از ترکیب‌های اوپراتور‌های مدافع و مهاجم، یک اوپراتور جدید اضافه خواهد کرد. اطلاعات جدید درباره‌ی فصل آینده به‌زودی توسط بیوبیسافت ارائه خواهد شد.

بازی Rainbow Six: Siege هم‌اکنون برای کاربران پلی ‌استیشن 4، ایکس‌ باکس ‌وان و کامپیوتر‌های شخصی در دسترس است و برای کنسول‌‌های نسل آینده، هنگام عرضه‌ی آن‌ها در بازار، در دسترس قرار خواهد گرفت. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده