نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۲

پاسخ مایکروسافت به انتقادات از نحوه نمایش بازی های ایکس باکس سری ایکس

آرون گرینبرگ به انتقادات پیرامون عدم نمایش کامل گیم‌پلی بازی‌ها در اینساید ایکس باکس پاسخ داد.

دو روز قبل در قالب جدیدترین برنامه‌ی اینساید ایکس باکس (Inside Xbox) شاهد نمایش تریلرهایی از چندین بازی ایکس باکس سری ایکس بودیم که هرچند توجهات زیادی را به خود جلب کردند، ولی با انتقاداتی نیز همراه شدند؛ انتقاد از نحوه‌ی نمایش بازی‌ها و تمرکز کم روی گیم‌پلی آن‌ها که به مخاطبان اجازه نمی‌داد آن‌طور که باید و شاید در جریان کیفیت بصری بازی‌های کنسول نسل بعد مایکروسافت قرار بگیرند. آرون گرینبرگ به‌تازگی به این انتقادات پاسخ داده و آن‌ها را کم‌وبیش قبول دارد.

گرینبرگ به‌عنوان مدیر بخش بازاریابی بازی‌های ایکس‌باکس زمانی‌که با واکنش منفی عده‌ای در توییتر مواجه شد که انتظار دیدن گیم‌پلی بیشتری را از بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس داشتند، چنین پاسخ داد:

فکر می‌کنم اگر از قبل چیز خاصی در مورد این برنامه نگفته بودیم و مثل اینساید ایکس‌باکس قبلی آن‌را پخش می‌کردیم، واکنش‌ها با حالت فعلی متفاوت بود. باعث شدیم مخاطبان برنامه انتظارات نادرستی از آن داشته باشند و این قضیه تقصیر خود ماست.

قدردان بازخوردهای شما هستیم و به شما اطمینان می‌دهیم که تیم ما به تمام این بازخوردها توجه خواهد کرد و برای دفعات بعد آن‌ها را در نظر خواهیم گرفت.

Assassins Creed Valhalla / بازی اساسینز کرید والهالاشاید بتوان گفت بیشترین اعتراضات در این برنامه به نحوه‌ی نمایش بازی Assassin's Creed Valhalla بود؛ جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی محبوب یوبیسافت (Ubisoft) که مدتی قبل با انتشار تریلری معرفی شد و سپس این شرکت وعده‌ی نمایش گیم‌پلی بازی را در اینساید ایکس‌باکس داد. ولی در نهایت خبری از گیم‌پلی واقعی نبود و تریلری پخش شد که بخش‌های کوتاهی از بازی را در قالب تصاویری با گرافیک in-game نمایش می‌داد. البته مدتی قبل از انتشار تریلر هم اشرف اسماعیل، کارگردان بازی گفته بود نمایش کامل گیم‌پلی به اینساید ایکس‌باکس نمی‌رسد ولی باز هم طرفداران Assassin's Creed پس از تماشای تریلر به انتقاد از آن پرداختند و اسماعیل هم در این زمینه گفت:

سلام به همگی

شما حق داشتید که منتظر دیدن چیزهای بیشتری از بازی باشید. ولی این را در نظر بگیرید که ما کمپین تبلیغاتی عظیمی را برای بازی آماده کرده‌ایم و در آینده می‌توانید منتظر نمایش کامل گیم‌پلی و اطلاعات خیلی بیشتری از آن باشید.

بابت شور و اشتیاقی که برای دیدن بازی دارید ممنونیم. لطفاً آرام و صبور باشید و شک نکنید این انتظار ارزشش را دارد.

اگر شما هم از جمله افرادی بوده‌اید که نسبت به نحوه‌ی نمایش بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس و عدم تمرکز روی گیم‌پلی آن‌ها انتقاد داشته‌اید، بد نیست بدانید که مایکروسافت رویدادهای زیادی را برای ماه‌های آینده در نظر گرفته و قرار است در این مدت به نمایش بازی‌های فرست‌پارتی و تردپارتی متنوعی بپردازد و تنها کمی صبر و تحمل لازم است تا به نمایش‌های بیشتری از گیم‌پلی بازی‌های نسل بعد این شرکت برسیم.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده