// پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۸

اولین تریلر گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Valhalla

در جریان رویداد ویژه ایکس‌باکس برای بازی‌های نسل نهم، اولین تریلر گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Valhalla پخش شد.

درحالی‌که انتظار داشتیم ویدیویی طولانی را پیرامون گیم‌پلی بازی اساسینز کرید والهالا (Assassin's Creed Valhalla) مشاهده کنیم، شرکت یوبی سافت در اقدامی تنها یک ویدیو کوتاه یک دقیقه ۳۰ ثانیه‌ای را از این بازی موردانتظار پخش کرد که به واقع تصاویر برش خورده‌ای از ویدیوهای سینمایی بازی اساسینز کرید والهالا محسوب می‌شود. در این تریلر ابتدا با چهره ایوور (Eivor) روبه‌رو می‌شویم و سپس تصاویر از ضیافت‌های انگلستانی‌ها در دوران تاریک انگلستان به نمایش گذاشته می‌شود.

این تریلر سپس دوربین را به سمت کشتی وایکینگ‌ها و قهرمان داستان تغییر می‌دهد، جایی که به نظر قهرمان داستان و خدمه‌اش برای نبردی بزرگ که احتمالا حالت Raid مورد اشاره در روز رونمایی باشد، حرکت می‌کنند. در این تریلر همچنین کلاغ ایوور به نمایش گذاشته شده است که هنوز با نام آن آشنا نیستیم. علاوه‌بر این تصاویری از مبارزات نزدیک ایوور و هیدن بیلید این شخصیت نیز به چشم می‌آید.

متاسفانه باید گفت تریلر گیم‌پلی نمایش داده شده عملا گیم‌پلی محسوب نمی‌شود و بیشتر تصاویر برش خرده از میان‌پرده‌های داخل بازی است. اشرف اسماعیل، کارگردان بازی بعد از پخش تریلر، توضیحاتی عمدتا تکراری را در رابطه با بازی جدید اساسینز کرید بازگو کرد. طبق اعلام اشرف اسماعیل تصاویر نمایش داده شده مستقیم از داخل بازی گرفته شده است. این کارگردان در صحبت‌های خود از ارائه تجربه‌ای کامل از دوران وایکینگ‌ها در بازی والهالا سخن گفت.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Assassin's Creed Valhalla را تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده