// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

ماد جدید Sekiro: Shadows Twice حالت کوآپ را به بازی اضافه می‌کند

LukeYui به‌تازگی ماد جدیدی را برای Sekiro: Shadows Die Twice طراحی کرده که حالت کوآپ و Invasion را به بازی اضافه می‌کند. 

یکی از ویژگی‌های بازی‌های استودیو فرام‌سافتور (FromSoftware)،‌ حالت کوآپ و متفاوتی است که لحظات سرگرم کننده‌ای را برای کاربران به‌وجود می‌آورد. بااین‌حال بازی Sekiro: Shadows Die Twice فاقد حالت کوآپ بود که همین مورد سبب شد بعضی از کاربران نارضایتی خود را اعلام کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی و پس از گذشت یک سال از عرضه سکیرو، LukeYui، یکی از ماد سازهای بازی‌های ویدیویی، توانسته است ماد جدیدی را برای نسخه کامپیوتر این بازی طراحی کند که در جریان آن شاهد اضافه شدن حالت کوآپ به Sekiro: Shadows Die Twice هستیم. بازیکنان ازطریق سایت نکسس ماد می‌توانند به نسخه بتا ماد آنلاین سکیرو دسترسی پیدا کنند. ماد ذکر شده، دارای حالت کوآپ و همچنین یک حالت Invasion است که می‌توانید وارد جهان سایر بازیکنان شوید.

در ادامه مشخص شده که لابی هر بازیکن ظرفیت ۶ نفر را دارد و نوع اتصال کانکشن آن‌ها هم به‌صورت Peer-to-Peer است. زمانی‌که ماد آنلاین سکیرو را دانلود و نصب کردید، باید یک نیو گیم جدید را آغاز کنید. در جریان شروع بازی چهار آیتم Cursed Emblem، Vengeful Spirit، Coward’s Bell و Spirit Essence را کسب می‌کنید که تمامی آن‌ها برای کسب تجربه‌ به‌صورت کوآپ یا ورود به جهان سایر بازیکنان الزامی است.

زمانی که به خارج از محیط تمرینی بازی می‌روید، می‌توانید سایر بازیکن‌ها را احضار کنید یا وارد جهان سایرین شوید. البته برای انجام این کار، میزبان و شخصی مورد نظر باید در محیط یکسانی قرار داشته باشند. دراین‌میان اشاره کنم که Invade کردن سایر بازیکنان دارای ویژگی یکسان کردن سطح است. بدین صورت که اگر دارای Attack Power بسیار بالاتری نسبت‌به حریف هستید، او هم از Attack Power بیشتری برخوردار خواهد شد تا نبرد عادلانه‌ای صورت بگیرد. 

در ادامه می‌توانید ویدیو گیم‌پلی Sekiro: Shadows Die Twice در حالت کوآپ را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده