// سه شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

نیم نگاه زومجی: بازی Sekiro: Shadows Die Twice

در جدیدترین قسمت از نیم نگاه زومجی به دنیای Sekrio: Shadows Die Twice سفر کردیم تا گیم پلی این بازی را دقایقی تجربه کنیم و نبردی با دشمنان داشته باشیم.

نوروز سال گذشته بود که استودیو فرام‌ سافتور جدیدترین بازی خودش را با نام Sekrio: Shadows Die Twice روانه بازار کرد و توانست باری دیگر ثابت کند که یکی از بهترین استودیوهای بازی‌سازی است. در حالی که دقیقا دو روز پیش سالگرد این بازی بود، تصمیم گرفتیم جدیدترین قسمت از نیم نگاه زومجی را به این بازی اختصاص دهیم. این بازی در زومجی به‌عنوان بهترین بازی سال ۲۰۱۹ انتخاب شد و همچنین کسب جایزه بهترین بازی سال در TGA 2019 از دلایل دیگری بود که این بازی را برای قسمت جدید نیم نگاه انتخاب کردیم.

استودیو فرام‌سافتور با ساخت Bloodborne و Dark Souls توانست جایگاه مهمی در صنعت بازی‌های ویدیویی به‌دست بیاورد و با ساخت سکیرو تصمیم گرفت که این بار به دنیای سامورایی‌ها و شینوبی‌ها برود. این استودیو درحالی که با خلق سبک منحصر‌به‌فرد «سولزبورن» بر سر زبان‌ها افتاد سعی کرده است این مکانیزم را در بازی‌های خود نگه دارد و سکیرو هم از این قاعده مستثنی نیست. البته این رویکرد به تنهایی باعث نشد که سکیرو در بررسی زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کند. سیستم مبارزه جدید و استادانه این بازی کاری می‌کند که شما گمان کنید در حال تجربه یک بازی مبارزه‌ای اصولی با المان‌های عجیب و نوآورانه هستید.

در قسمت جدید نیم‌نگاه هم سعی کردیم سیستم مبارزات این بازی را نشان دهیم و همچنین نگاهی به محیط‌ها و دشمنان بازی بیندازیم. بیش از این صحبت‌ را طولانی نمی‌کنیم و شما را به تماشای نیم نگاه بازی سکیرو دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده