نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

بازی Mafia 3 برای مدت محدودی به‌صورت رایگان در استیم در دسترس قرار گرفت

به تازگی استودیوی هنگر 13 سومین نسخه از مجموعه مافیا را که در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد به‌مدت پنج روز تا تاریخ ۱۸ اردیبهشت به‌صورت رایگان در استیم قرار داد.

این روزها نقطه مشترک تمام مردم جهان چیزی نیست جز ویروس کرونا؛ ویروسی که در ابتدا در شهر ووهان چین متولد شد و به‌سرعت خود را به تک‌تک شهرها و کشورهای جهان صادر کرد. متاسفانه این ویروس عجیب علاوه‌بر اینکه بسیاری از مردم جهان را به کام مرگ کشانده، روی کسب‌وکار و صنعت نیز تاثیر منفی فراوانی به‌جا گذاشته است.

باتوجه به اینکه هنوز درمان قطعی این بیماری پیدا نشده ، تنها توصیه پزشکان و متخصصین ماندن در خانه‌‌های خود و به‌عبارتی قرنطینه شدن است. در همین راستا اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی از استودیوها و شرکت‌های بازی‌سازی نیز برای تشویق مردم به این امر آثار پرطرفدار و محبوب گیمرها را برای مدت محدودی به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان خود قرار داده‌اند.

حال در جدیدترین اخبار بازی،  استودیوی هنگر 13، سازنده بازی Mafia 3 نیز دست به اقدامی مشابه زده است؛ چراکه بازی مافیا 3 که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ منتشر شد قرار است به مدت پنج روز تا تاریخ ۱۸ اردیبهشت (هفت می) به‌صورت کاملا رایگان از طریق فروشگاه استیم دردسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

داستان سومین نسخه این مجموعه در سال ۱۹۶۸ جریان دارد و لینکلن کلِی، شخصیت اصلی بازی، به‌تازگی از جنگ ویتنام برگشته و قصد دارد تا با فاصله گرفتن از جرم و جنایت گروه‌های مافیایی شهر نیو بوردو، به کالیفرنیا رفته و در آن‌جا زندگی سالمی را پیش بگیرد. در این بین اما اتفاقاتی برای سمی، شخصیتی که برای لینکلن مانند پدر است، و دیگر دوستان وی می‌افتند که باعث می‌شوند شعله‌های انتقام گرفتن از سال مارکانو، رییس مافیا، در وی روشن شوند.

نکته جالب و قابل توجه این است که درصورتی که بازی مافیا 3 را دوست داشتید، می‌توانید آن را با ۷۵ درصد تخفیف از استیم خریداری کنید. پس اگر تا امروز به هر دلیلی فرصت تجربه این بازی را پیدا نکرده‌اید، به‌نظر می‌رسد اکنون بهترین زمان برای انجام این کار است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده