نویسنده: حسین صدری
// دوشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

سازنده‌ی بازی Mafia 3 برای یک پروژه‌ی جدید نیرو استخدام می‌کند

سازنده‌ی بازی Mafia 3 یعنی استودیو Hanger 13 برای کار روی یک بازی جدید، نیرو استخدام می‌کند.

مدتی پیش بود که شایعاتی درباره‌ی استودیوی Hanger 13 و بازی‌های جدید آن‌ها به‌وجود آمده بود. شایعاتی که طبق آن‌ها، این تیم مشغول کار کردن روی بازی مافیا 4 است و در کنار آن روی نسخه‌ای ریمستر شده از بازی Mafia 2 هم کار می‌کند. اما پس از گذشت مدتی، معلوم شده که آن‌ها نقشه‌های دیگری برای بازی‌های آینده‌شان دارند و بازی Mafia 4 احتمالا پروژه‌ی بعدی این تیم نباشد؛ چراکه درحال حاضر آن‌ها مشغول استخدام نیرو هستند تا کار روی یک بازی جدید را آغاز کنند.

بر اساس لیست موقعیت‌های شغلی‌ای که در وبسایت رسمی Hanger 13 منتشر شده، آن‌ها به‌دنبال یک تهیه‌کننده‌ی اجرایی می‌گردند که «تولید یک بازی از فرنچایزی جدید را در Hanger 13 رهبری کند.» در بخش توضیحات این موقعیت شغلی نوشته شده که تجربه داشتن فرد در تولید بازی‌های AAA جهان‌باز یا سندباکس یک امتیاز ویژه محسوب می‌شود.

پس از عرضه‌ی بازی Mafia 3 این استودیو درباره‌ی بازی‌های بعدی‌اش حرفی نزده ولی بر اساس گفته‌های شرکت تیک-تو (Take-Two Interactive)، قرار است در ماه‌های آینده جزئیاتی درباره‌ی پروژه‌ی جدید آن‌ها منتشر شود. اگر Hanger 13 قرار است روی یک بازی جدید کار کند، باید منتظر ماند و دید سری بازی مافیا قرار است در آینده چه سرنوشتی داشته باشد.

با وجود داستان‌پردازی و روایت خوب، بازی مافیا 3 به‌خاطر طراحی مراحل خسته‌کننده، گرافیک تاریخ‌مصرف گذشته و مشکلات فنی پرتعدادش توسط منتقدان نکوهش شد. گفته می‌شود داستان این نسخه و شخصیت اصلی آن، پتانسیل‌های لازم برای ساخت دنباله‌ای با داستان‌گویی بهتر و مشکلات فنی رفع‌شده را دارا است اما مشخص نیست که این فرصت باز هم در اختیار این سری بازی قرار می‌گیرد یا خیر. البته اینکه Hanger 13 قصد کار کردن روی بازی جدیدی را دارد، به این معنا نیست که شایعه‌ی ساخته شدن Mafia 4 یا حتی ریمستر بازی Mafia 2 حقیقت ندارند. باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار این سری بازی است.

بازی مافیا 3 نخستین بازی‌ای است که توسط استودیو Hanger 13 تولید شد. این بازی ابتدا برای عرضه روی پلتفرم‌های نسل هفتم ساخته می‌شد اما با تاخیرهای فراوان، در نهایت تصمیم بر آن شد که کنسول‌های نسل هشتم میزبان این بازی باشند. این بازی در حال حاضر روی پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 قابل دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی پروژه‌ی جدید Hanger 13 چیست؟ آیا به ساخته شدن Mafia 4 علاقه‌ای دارید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده