نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

بسته الحاقی Hellraid بازی Dying Light تابستان امسال منتشر می‌شود

Hellraid نام جدیدترین بسته الحاقی (DLC) بازی Dying Light است که قرار است تابستان امسال در دسترس کاربران قرار بگیرد.

احتمالاً هنوز زمان زیادی تا انتشار Dying Light 2 باقی مانده اما به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان Techland یک سری محتوای جدید را برای بازیکنان Dying Light در نظر گرفته‌اند. بسته‌ی الحاقی Hellraid شاید برای هواداران جای دنباله‌ی بازی تحسین شده‌ی Dying Light را نگیرد، اما همچنان برای علاقه‌مندان به این بازی پنج ساله، خبر خوبی به شمار می‌رود.

تریلر جدیدی که در ارتباط با این بسته منتشر شده، شما را به راهروهای یک ساختمان ظاهراً متروکه می‌برد. خیلی سریع یک نور قرمز رنگ فضای اتاق را پر کرده و نوشته‌های درخشانی روی دیوار ظاهر می‌شوند. سپس از میان دود و امواج انرژی قرمز رنگی که اتمسفر اتاق را فرا گرفته، یک دستگاه آرکیدی ظاهر می‌شود که روی آن عبارت «INSERT SOUL» نوشته شده است. به نظر می‌رسد که حالا Doomguy کارهای بیشتری برای انجام شدن دارد.

دانلود از آپارات

اگر با محتوای بسته‌هایی که قبلاً برای Dying Light منتشر شده بود آشنایی داشته باشید، خواهید دید که این DLC برخلاف موارد قبلی، تفاوت‌های زیادی با مضامین آن‌ها دارد که البته این موضوع می‌تواند با تاریخچه‌ی نام Hellraid در ارتباط باشد. در سال ۲۰۱۳ استودیوی تکلند یک بازی جداگانه و کامل را با عنوان Hellraid معرفی کرد که البته بعد از موفقیت و ادامه پشتیبانی از Dying Light این بازی به حاشیه رفته و کنار گذاشته شد. حالا به نظر می‌رسد که Hellraid یک بار دیگر بازگشته واین بار محتوای جدیدی را به این بازی اکشن – ماجراجویی سروایوال اضافه خواهد کرد.

Dying Light Hellraid DLC

هنوز اکثر اطلاعات اساسی مرتبط با این بسته الحاقی نامشخص مانده است. در واقع به جز اشاره به بازه‌ی «این تابستان» در توییت جدید اکانت رسمی Techland چیز دیگری از این DLC نمی‌دانیم. سایر بسته‌های بزرگ این بازی از قبیل The Bozak Horde و The Following هم‌اکنون با قیمت ۱۰ و۲۰ دلار عرضه می‌شوند. اما با توجه به این هنوز از حجم محتوای Hellraid و سایر جزئیات آن مطلع نیستیم، نمی‌توان باتوجه به بسته‌های الحاقی قبلی این بازی درباره قیمت آن اظهار نظر کرد. در حال حاضر فقط می‌دانیم که این DLC در ارتباط با مبارزه علیه یک سری موجودات شیطانی است که البته نحوه ارتباط آن با سیستم مبارزات بازی Dying Light همچنان در هاله‌ای ابتهام قرار می‌گیرد.

در هر حال به نظر می‌رسد که Hellraid وسیله‌ی خوبی برای پر کردن فاصله‌ی زمانی باقی مانده تا زمان عرضه دنباله Dying Light برای طرفدارن این بازی باشد. بازی Dying Light هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل دریافت است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده