نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۶

بازی Dying Light 2 تا تاریخ نامعلومی تاخیر خورد

کمپانی Techland اعلام کرد که انتشارِ بازی Dying Light 2 به تعویق افتاده است و در بهار سال ۲۰۲۰ شاهد انتشارِ آن نخواهیم بود.

سال ۲۰۲۰ سالِ شلوغی برای بازی‌های ویدیویی است، اما در روزهای اخیر شاهدِ تاخیر در انتشارِ بازی‌های بزرگی بودیم که انتظار داریم تا ۱۲ ماه آینده به‌دستِ بازیکنان برسند. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی ترسناک، جهان‌باز و پساآخرالزمانی کمپانی تک‌لند (Techland) یعنی Dying Light 2 نیز به جمعِ این بازی‌ها اضافه شده است و با تاخیر شاهدِ عرضه‌ی آن خواهیم بود. این بازی در ابتدا برای انتشار در بهار سالِ ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود، اما پاول مارچوکا، مدیرعامل کمپانی Techland به‌تازگی با انتشار توییت جدیدی اعلام کرد که انتشار آن به تعویق افتاده است تا تجربه‌ای را ارائه دهند که مطابق با استانداردهای مورد نظر آن‌ها باشد و همچنین انتظارات طرفداران را نیز برآورده کند.

بازی Dying Light 2

بااین‌حال، این توییت به زمانِ عرضه‌ی تازه‌ی Dying Light 2 اشاره نمی‌کند، اما می‌گوید که کمپانی Techland در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری را از بازی به اشتراک می‌گذارد. بازی Dying Light 2 درحال‌حاضر برای انتشار روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر تایید شده است، اما توسعه‌دهندگان پیش‌ازاین اعلام کردند که این بازی برای پلتفرم‌های نسل بعد نیز منتشر خواهد شد. همچنین توسعه‌دهندگان ظاهراً می‌خواهند تا سال‌ها پس از عرضه‌ی بازی به پشتیبانی از این اثرِ ترسناک بپردازند که خبر خوبی برای طرفدارانِ آن به‌حساب می‌آید.

همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، بازی Dying Light تنها بازی بزرگی نیست که با تاخیر مواجه می‌شود. درحالی‌که انتشارِ بازی Final Fantasy 7 تنها یک ماه به عقب افتاده است، طرفداران باید زمان قابل توجهی را برای تجربه‌ی بازی‌های Marvel’s Avengers ،Marvel’s Iron Man VR و Cyberpunk 2077 منتظر بمانند. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده