نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

بازی های جدید یوبیسافت شاید در صورت تاخیر عرضه کنسول ها به تعویق بیفتند

یوبیسافت (Ubisoft) ضمن اشاره به اهمیت هماهنگی کامل با عرضه کنسول‌های نسل جدید، اعلام کرده که در صورت ایجاد هرگونه تأخیر در زمان تعیین شده، آماده به تعویق انداختن زمان انتشار بازی‌های جدید خود است.

یوبیسافت به عنوان یکی از بزرگترین ناشران بازی‌های ویدیویی در جهان، در ماه‌های اخیر، اخبار و اطلاعیه‌های چندانی را منتشر نکرده و بیشتر سکوت اختیار کرده است. این شرکت، بعد از شکست بزرگی که با انتشار بازی Ghost Recon Breakpoint تجربه کرد، تغییرات گسترده‌ای را در ساختار سازمانی خود اعمال کرد. ظاهراً یکی از این موارد، شامل هماهنگی همه‌جانبه با کنسول‌های نسل بعد خواهد بود. اهمیت این موضوع برای یوبیسافت زمانی مشخص می‌شود که این شرکت اعلام می‌کند، در صورت هرگونه تأخیر در زمان عرضه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، برای به تعویق انداختن زمان عرضه بازی‌های جدید خود اعلام آمادگی می‌کند.

Yves Guillemot مدیرکل Ubisoft در مصاحبه جدید خود با نشریه New York Times در رابطه با تولیدات فعلی این شرکت در زمینه بازی‌های ویدیویی و همچنین کنسول‌های نسل جدید به بحث و گفتگو پرداخته است. وی در خلال صحبت‌های خود اظهار می‌کند که اگر سونی و مایکروسافت به هر دلیلی قادر به پایبندی به زمان از پیش تعیین شده خود برای عرضه کنسول‌های جدید نباشند، یوبیسافت برای عقب انداختن زمان عرضه بازی‌های جدید خود آمادگی کامل خواهد داشت. ظاهراً کارمندان این شرکت نیز به صورت دورکاری مشغول فعالیت هستند و به انعطاف پذیری برنامه‌های آن‌ها کمک می‌کنند.

ما به طور کلی تغییر قابل توجهی در برنامه‌های آینده خود نخواهیم داشت. اما با همکاران و شرکای کاری خود کاملاً هماهنگ هستیم و در صورت نیاز به تنظیم مجدد برنامه‌ها، بهترین تصمیم را برای آن‌ها و جامعه بازیکنان خود اتخاذ خواهیم کرد.

Yves Guillemot

یوبیسافت همین الان هم شماری از مهم‌ترین بازی‌های خود از قبیل Watch Dogs Legion را در اواخر سال گذشته میلادی تا زمان نامعلومی به تعویق انداخته است. به نظر می‌رسد که یوبیسافت در تلاش است تا یکی از اولین ناشرانی باشد که بازی‌های خود را برای نسل جدید منتشر می‌کند. ما هم امیدواریم که این اتفاق تا پایان سال جاری میلادی ممکن بوده و هیچگونه تأخیری در زمان عرضه کنسول‌ها و بازی‌های نسل جدید ایجاد نشود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده