نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

بازی احتمالی Paper Mario به ریشه‌های مجموعه باز خواهد گشت

براساس شایعات اخیر از بازی‌های جدید ماریو به‌نظر می‌رسد نینتندو درحال کار روی عرضه نسخه جدیدی از بازی Paper Mario است تا به‌نحوی به ریشه‌های مجموعه بازگردد.

از روز گذشته شایعاتی مبنی‌بر اینکه نینتندو قصد دارد با معرفی بازی‌های جدید و ریمسترشده برای کنسول نینتندو سوییچ از سری Mario به استقبال سی‌وپنجمین سالگرد ورود لوله‌کش محبوب صنعت بازی‌های ویدیویی برود، به گوش می‌رسد. بر اساس این شایعات این غول ژاپنی در طی ماه‌های پیش‌رو قرار است نسخه‌های ریمستر شده سوپرماریو 64، سانشاین و گلکسی را برای کاربران کنسول هیبریدی سوییچ عرضه کند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که در همین بین، شایعاتی نیز مبنی‌بر انتشار نسخه جدیدی از بازی Paper Mario و نسخه دو بعدی جدید Metroid نیز به‌گوش رسیده است. 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی و باتوجه به گزارش‌ها و شایعات تازه منتشر شده، به‌نظر می‌رسد نینتندو قرار است در نسخه بعدی بازی محبوب Paper Mario، آن را بنا به خواسته‌های طرفداران، به ریشه‌های اصلی مجموعه بازگرداند. درصورتی که این گزارش‌ها صحت داشته باشد، می‌توان این نوید را به علاقه‌مندان داد که نسخه جدید بازی Paper Mario بیش از آنکه یادآور نسخه‌های ضعیف و فراموش‌شده کنسول دستی 3DS و Wii U باشد، قرار است در راستای نسخه‌های محبوب کنسول نینتندو 64 و گیم‌ کیوب ساخته شود..

البته باید توجه داشته باشید که تمام اخبار منتشر شده پیرامون این بازی، حدس و گمان‌ها و شایعات منابع مختلف هستند و تا زمانیکه نینتندو به‌صورت رسمی آنها را تایید نکند، نمی‌توان با اطمینان از صحت و درستی آن صحبت کرد

اگر شما هم نسخه‌های قدیمی بازی Paper Mario را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود درمورد آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده