نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۹

انیمیشن Super Mario Bros مراحل تولید را بدون مشکل طی می‌کند

شونتارو فوروکاوا، رئیس کمپانی نینتندو اطلاعات جدیدی را از انیمیشن Super Mario Bros استودیوی ایلومینیشن اینترتینمنت به اشتراک گذاشت.

کمپانی نینتندو (Nintendo) در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که برای تولید یک انیمیشن سینمایی بر اساس مجموعه‌ی محبوبِ سوپر ماریو بروس (Super Mario Bros) با استودیوی ایلومینیشن اینترتینمنت (Illumination Entertainment)، سازنده‌ی انیمیشن‌های من نفرت‌انگیز (Despicable Me) و مینیون‌ها (Minions) همکاری می‌کند. این پروژه از آن زمان در سکوت خبری فرو رفت، اما حالا شونتارو فوروکاوا، رئیس کمپانی نینتندو اطلاعات جدیدی را از آن در دسترس قرار داده است. مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ سینما و تلویزیون، فوروکاوا توضیح داد که انیمیشن Super Mario Bros بدون مشکل مراحلِ تولید را پشت سر می‌گذارد و آن‌ها انتظار دارند که در سال ۲۰۲۲ شاهد اکران آن باشند.

Super Mario Bros

شونتارو فوروکاوا همچنین اظهار داشت که کمپانی نینتندو حق پخش انیمیشن Super Mario Bros را در اختیار دارد و این بدان معنا است که این محصول می‌تواند جهت «بهره‌مندی از فرصت‌های تجاری» به کار گرفته شود. فارغ از این، کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) و نینتندو وظیفه‌ی تامین مالی این پروژه را بر عهده دارند. فوروکاوا در ادامه می‌گوید که این پروژه «یک نمونه‌ی عالی» برای نمایش این مورد است که چگونه نینتندو فرصت‌های بیشتری را برای تعامل مصرف‌کنندگان با این آی‌پی تدارک می‌بیند. ظاهراً کمپانی نینتندو مشتاقانه در تولید انیمیشن سوپر ماریو بروس مشارکت دارد؛ زیرا شیگرو میاموتو و کریس ملداندری، مدیرعامل استودیوی Illumination Entertainment تهیه‌کنندگی این محصول را بر عهده دارند. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع GameFragger
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده