// شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

بتای عمومی بازی Resident Evil Resistance تاخیر خورد

بتای عمومی بازی Resident Evil Resistance به‌خاطر مشکلات فنی روی استیم و پلی استیشن 4 تاخیر خورده است. 

پیش‌تر اعلام شده بود که هشتم فروردین ماه، کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قادر به تجربه‌ی بتای عمومی Resident Evil Resistance هستند. این در حالی است که کاربران استیم و پلی‌استیشن 4 باید مدت زمان بیشتری را برای تجربه‌ی بتای عمومی این حالت چندنفره منتظر بمانند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر رزیدنت ایول اعلام کرده است که به‌خاطر رخ دادن مشکلات فنی، کاربران استیم و پلی‌استیشن 4 قادر به تجربه‌ی بتای عمومی Resident Evil Resistance نیستند. این در حالی است که هم‌اکنون کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند این بتا را تجربه کنند. در ادامه اعلام شده که کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر Resident Evil Remake 3، در حال کار روی حل مشکلات رخ داده است تا در سریع‌ترین زمان ممکن، سایر کاربران هم بتوانند بتای عمومی Resident Evil Resistance را تجربه کنند.

Resident Evil Resistance، نام حالت چندنفره بازی رزیدنت ایول 3 ریمیک است که بتای آن تا روز عرضه بازی در دسترس خواهد بود. کاربران در این حالت چندنفره می‌توانند در قالب یک تیم چهار نفره قرار بگیرند و برای فرار از محیطی که در آن هستند، با یکدیگر همکاری کنند. همچنین یک بازیکن هم در نقش Mastermind بازی قرار می‌گیرد. وی می‌تواند از موانع مختلفی استفاده کند تا چهار بازیکن دیگر نتوانند فرار کنند. همچنین مسترمایند قادر به هدایت مستقیم زامبی‌ها و همچنین مستر ایکس خواهد بود تا به‌صورت مستقیم چهار بازیکن دیگر را از بین ببرد.

بازی Resident Evil 3 Remake در تاریخ ۱۵ فروردین ماه (سه آوریل) برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده