// جمعه, ۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵

تریلر داستانی Resident Evil 3 Remake کاراکتر جیل ولنتاین را نشان می‌دهد

به‌تازگی تریلر داستانی جدیدی از بازی Resident Evil 3 Remake منتشر شده که کاربران را بیش‌ازپیش با کاراکتر جیل ولنتاین آشنا می‌کند.

بازی Resident Evil 3 Remake را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های فروردین ماه دانست که تا کمتر از یک هفته دیگر منتشر می‌شود. کاربران در این بازی هدایت جیل ولنتاین را برعهده می‌گیرند و باید از راکون سیتی فرار کنند. دراین‌میان با کاراکترهای داستانی نظیر کارلوس آشنا می‌شوید و به گفته کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر رزیدنت ایول 3 ریمیک، کارلوس هم بخش قابل بازی مخصوص‌به خود را دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر داستانی جدیدی از Resident Evil 3 Remake منتشر شده است. در ابتدای این تریلر، شاهد حالت آنلاین Project Resistance هستیم و مشخص می‌شود که جیل ولنتاین در این حالت هم قابل بازی است. در ادامه وارد بخش داستانی می‌شویم . کپکام بیش‌ازپیش داستان بازی و شخصیت جیل ولنتاین را به مخاطبان نشان می‌دهد. جالب‌ترین نکته‌ی تریلر منتشر شده، انتهای آن است که شاهد یک دشمن جدید هستیم که احتمال می‌رود ظاهر دیگر نمسیس باشد. 

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را از یوتیوب تماشا کنید و نظرات خو درا با ما در میان بگذارید. بازی Resident Evil 3 Remake در تاریخ ۱۵ فروردین ماه (سه آوریل) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

Resident Evil 3 Remake

تماشا از یوتیوب


منبع ResetEra
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده