نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

اطلاعات استخراج شده Resident Evil 3 به نسخه سوییچ بازی اشاره دارد

تصویری که توسط یکی از دیتاماینرهای بازی Resident Evil 3 Remake منتشر شده است، به نسخه نینتندو سوییچ این بازی اشاره می‌کند.

مجموعه‌ی Resident Evil، با پنج بازی از خط داستانی اصلی و همچنین هردو قسمت Revelations، حضور پررنگی در پلتفرم نینتندو سوییچ داشته است. اما بازی‌های جدید و بازسازی شده‌ی این سری، تاحد زیادی کنسول هیبرید نینتندو را نادیده گرفته‌اند. بازی Resident Evil 7 تنها در بستر کلاود و محدود به کشور ژاپن برای این کنسول عرضه شد و نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 2 نیز رسماً برای سوییچ منتشر نشد. اما حالا به نظر می‌رسد که کپکام به احتمال زیاد Resident Evil 3 Remake را برای این سیستم عرضه خواهد کرد.

دیتاماینرها یا استخراج کنندگان اطلاعات، با دسترسی به بازی کامل Resident Evil 3، بسیاری از اطلاعات اساسی این بازی را از قبیل جزئیات داستان و سایر مشخصات بازی فاش کرده‌اند که در این میان، به یک موضوع جالب توجه اشاره می‌شود. براساس تصاویری که از فایل‌های سیستمی این بازی منتشر شده است، هم در بخش ذخیره‌سازی خودکار جریان بازی و هم در لینکی که به فروشگاه eShop نینتندو سوییچ داده شده، احتمال انتشار نسخه سوییچ این بازی به شدت قوت گرفته است.

شما می‌توانید در ادامه به تصویری که از طریق وبسایت Rely on Horror منتشر شده، نگاهی داشته باشید:

Resident Evil 3

دنیل احمد (Daniel Ahmad) تحلیلگر ارشد شرکت Niko Partners، در پست توییتری جدید خود، به طور کوتاهی به این موضوع اشاره کرده است. اما براساس ادعای او، کپکام درحال حاضر برنامه‌ای برای انتشار پورت Resident Evil 3 در کنسول نینتندو سوییچ نداشته و این بازی مشابه اتفاقی که برای Resident Evil 7 افتاد، تنها در بستر کلاود برای این پلتفرم عرضه خواهد شد. هنوز درباره این که این نسخه به مناطق خاصی محدود خواهد بود یا خیر، اطلاعاتی در دسترس نیست.

نسخه بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 3 در تاریخ ۳ آپریل (۱۵ فروردین) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید از همین الان به دموی منتشر شده از این بازی دسترسی داشته باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده