// دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۰

تاریخ انتشار دمو Resident Evil 3 Remake و بتای بخش Resistance مشخص شد

کپکام ساعاتی پیش تاریخ انتشار نسخه دموی Resident Evil 3 Remake و بتای عمومی بخش چندنفره Resident Evil Resistance را اعلام کرد.

Resident Evil 3 Remake به‌عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ قرار است در بهار پیش‌ رو عرضه شود و طرفداران را باری دیگر به شهر راکون ببرد. کپکام پیش‌تر اعلام کرده بود قبل از عرضه نسخه ریمیک رزیدنت ایول 3 همانند نسخه دوم یک دمو برای طرفداران در نظر می‌گیرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، کپکام ساعاتی پیش تاریخ انتشار نسخه دموی RE3 Remake را برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی (استیم) اعلام کرد. از این رو بازیکنان در تاریخ ۱۹ مارس (پنج شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۸) می‌توانند برای مدتی کوتاه پا در شهر راکون سیتی ویران بگذارند. به نقل از کپکام، بازیکنان قسمتی از بازی را تجربه می‌کنند که جیل قصد دارد از شهر فرار کند؛ شهری که مدام در حال غرق شدن در «آشوب» است.

در کنار نسخه دموی بازی Resident Evil 3 Remake، سازندگان همچنین خبر از نسخه بتای عمومی Resident Evil Resistance دادند. بتای عمومی بخش چندنفره رزیدنت ایول 3 در تاریخ ۲۷ مارس (جمعه، ۸ فروردین ۱۳۹۹) در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. نسخه بتای این بازی به کاربران اجازه می‌دهد که طعم یک گیم پلی چندنفره رزیدنت ایول را بچشند؛ تجربه‌ای که در آن بازیکنان باید از یک پروژه‌ آزمایشی کشنده جان سالم به در ببرند.

Resident Evil 3 Remake

پس از موفقیت‌های بزرگی که Resident Evil 2 Remake کسب کرد، بسیاری انتظار دارند که کپکام در نسخه جدید و سوم هم سنگ تمام بگذارد. بسیاری از طرفداران کماکان مشتاق تجربه نسخه سوم این بازی هستند تا بتوانند با جیل شجاع به نبرد با هیولای وحشتناک این بازی یعنی نمسیس بروند.

Resident Evil 3 ماه آینده در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (جمعه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۹) برای PS4، کامپیوتر و Xbox One منتشر می‌شود. برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های منتشر شده می‌توانید به صفحه اختصاصی این بازی در زومجی مراجعه کنید.

آیا شما نسخه دموی این بازی را دانلود و تجربه خواهید کرد؟ در مطالب بعدی تجربه خودتان از نسخه دموی این بازی را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده