// چهار شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

Resident Evil 3 Remake دارای خشونت بالا و لحظات خونین است

با مشخص شدن رده سنی Resident Evil 3 Remake در ESRB، اعلام شده که این بازی دارای لحظات خونین و خشونت آمیز است. 

بازی Resident Evil 3 Remake در تاریخ ۱۲ فروردین ۹۹ (سه آوریل ۲۰۲۰) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر رزیدنت ایول 3 ریمیک وعده داده که با یک نسخه مدرن شده و همچنان وفادار به ریشه اصلی Resident Evil 3 روبه‌رو خواهیم شد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی رده‌بندی سنی ESRB بازی Resident Evil 3 Remake مشخص شده است. همانطور که انتظار می‌رفت، بازی رده‌بندی سنی M یا همان بالای ۱۷ سال را دریافت کرده است. رده‌بندی سنی M برای رزیدنت ایول 3 ریمیک آن‌چنان مورد دور از انتظاری نیست، زیرا تمامی نسخه‌های رزیدنت ایول بالای ۱۷ سال رده‌بندی شده‌اند. در بخش توضیحات آمده است که خشونت بالای بازی نظیر حرکات تمام کننده، جدا و منفجر شدن اعضای بدن و مرگ‌های خشونت آمیز، از مواردی است که سبب شده Resident Evil 3 Remake رده‌بندی سنی M را دریافت کند. 

Resident Evil جزو آن دسته از مجموعه‌هایی است که همیشه خشونت بالایی دارد و موارد ذکر شده، جزو المان‌های اصلی بازی به‌حساب می‌آیند، اما با وجود موتور گرافیکی جدید کپکام، این موارد بیش‌ازپیش خودنمایی می‌کنند. در توضیحات ESRB برای بازی Resident Evil 3 Remake آمده است:

در این بازی بازیکنان در نقش یک مأمور ویژه به نام جیل ولنتاین قرار می‌گیرند که در تلاش است از طغیان زامبی‌ها فرار کند. بازی دارای دوربین سوم شخص است و بازیکنان در طول تجربه خود از محیط‌های مختلفی مثل ایستگاه مترو، خیابان‌های شهری و راهرو ساختمان ها عبور می‌کنند تا از آسیب دیدن توسط زامبی‌ها و سایر دشمنان در امان باشند. همچنین کاربر از سلاح‌هایی مثل Pistol، ماشین‌گان یا مواد انفجاری استفاده خواهد کرد تا از خود دفاع کنند و هیولاهای بازی را از بین ببرد. بعضی از حرکات شما در بازی باعث پاشیده شدن خون به اطراف می‌شود. همچنین میان‌پرده‌های بازی هم شامل موارد خشونت آمیزی مثل شکافته شدن سینه یک شخص توسط شاخک دشمن می‌شود. 

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که تیم سازنده چه مواردی را برای کاربران درنظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده