نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

اولین بسته الحاقی بازی Control با نام The Foundation ماه آینده منتشر می‌شود

رمدی با انتشار یکی از دو بسته الحاقی بزرگ بازی Control که قبلاً اقدام به معرفی آن‌ها کرده بود، بیش از پیش شما را در لایه‌های درونی Oldest House غرق خواهد کرد.

The Foundation نام اولین DLC بزرگ بازی Control است که براساس توییت جدید رمدی، در تاریخ ۲۶ مارس (۷ فروردین) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. The Foundation اولین بسته الحاقی بزرگ شوتر ماورای طبیعی و فوق‌العاده‌ی رمدی محسوب می‌شود که به عنوان اولین قسمت از دو DLC معرفی شده توسط این شرکت منتشر خواهد شد.

رمدی از زمان اعلام جزئیات محتوای پس از انتشار بازی کنترل در سال گذشته میلادی تقریباً سکوت کامل اختیار کرده و هیچگونه اطلاعات جدیدی را از بسته‌های الحاقی این بازی با طرفداران به اشتراک نگذاشته است. جزئیاتی که تاکنون از این دو DLC می‌دانیم، به رخداد وقایع آن در ساختمان Oldest House و موضوع داستانی جدید آن‌ها با ارائه‌ی مأموریت‌های جانبی، سلاح‌ها و مادهای جدید محدود می‌شود.

با نزدیک شدن به زمان عرضه رسمی بسته The Foundation در اواخر ماه مارس، بالاخره سکوت رمدی در هم شکسته و یک ویدیوی تیزر کوتاه از این بسته در اکانت توییتر بازی کنترل به نمایش درآمده است. در این ویدیوی ۲۰ ثانیه‌ای، کاراکتر اصلی بازی، جسی فیدن را می‌بینیم که بعد از یک جدایی ناگهانی از هلن مارشال، رئیس Federal Bureau of Control، جستجوی خود برای پیدا کردن او را از سر گرفته است.

دانلود از آپارات

باتوجه به نام این بسته الحاقی و همچنین طراحی هنری عنوان آن، می‌توان احتمال داد که ماجرای این DLC ما را به یکی از چالش‌برانگیزترین قسمت‌های Oldest House بازگردانده و سرنخ‌های خاصی را برای فاش کردن عمق لایه‌های درونی آن در اختیار ما قرار خواهد داد.

تاریخ انتشار دومین بسته الحاقی بزرگ بازی Control که با نام AWE معرفش شده است، هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. اما باتوجه به متن معرفی این DLC، می‌توان «اواسط سال ۲۰۲۰» را زمان حدودی عرضه‌ی آن در نظر گرفت. شایعات زیادی در خصوص محتوای این بسته الحاقی دست به دست می‌شوند که باتوجه به نام و نحوه‌ی معرفی آن، احتمال مواجهه با یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی‌های رمدی، یعنی Alan Wake را قوت بخشیده‌اند.

 هردوی این DLCها به عنوان قسمت‌های جداگانه‌ای از سیزن پس بازی Control در پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و فروشگاه اپیک گیمز پی سی با قیمت ۲۵ دلار به فروش خواهند رسید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده