// جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

بسته‌ی الحاقی Off The Grid بازی Two Point Hospital به‌زودی منتشر می‌شود

بسته‌ی الحاقی جدید Off The Grid برای بازی Two Point Hospital با محتوای موضوعی حفاظت از محیط زیست هفته‌ی آینده عرضه می‌شود.

استودیوی Two Point، سازنده‌ی بازی مدیریت بیمارستان سرگرم‌کننده‌ی Two Point Hospital به یکی از موضوعات داغ این‌ روز‌های جهان، یعنی حفاظت از محیط زیست روی آورده است؛ آن‌ها قصد دارند در هفته‌ی آتی محتوایی با این موضوع منتشر کنند. این بسته‌ی الحاقی که Off The Grid نام دارد، ۱۸ مارس مصادف با ۲۸ اسفند ماه برای پی سی منتشر می‌شود.

Two Point Studios درراستای زمینه‌سازی برای این بسته‌ی الحاقی توضیح می‌دهد:

تابیتا ویندساک، خانم شهردار همیشه حاضر در صحنه‌ی شهرستان Two Point، به خاطر نگرانی‌‌هایش راجع به محیط زیست، رودها و جنگل‌ها را به نقشه بازگردانده است و شما می‌توانید با درنظرگرفتن سه محل جدید، از طرح‌های دوست‌دار محیط زیست وی حمایت کنید. 

در جامعه‌ی کشاورزی شهر Wanderoff سرمایه‌گذاری در بیمارستان براساس امتیازهای «سلامتی» (Wellness) بازیکن انجام می‌شود که می‌توان این امتیاز را با بهبود شش معیار بهبود بخشید: رضایت کارکنان و بیماران، زیبایی، بهداشت، میزان شهرت و نرخ درمان. 

شهر کنار رود Old Newpoint نیز یک بخش جالب به فرمول Two Point Hospital اضافه کرده است؛ شما باید در این شهر، با رشد میوه و سبزیجات و جمع‌آوری آب باران گرسنگی و تشنگی افراد را رفع کنید. علاوه براین، شما باید به داروهای گیاهی برای درمان بیماری‌های این بخش اکتفا کنید.

آخرین شهر که Windsock City نام دارد، یک شهر بزرگ زیبا و در عین‌حال حافظ محیط زیست است. در این شهر دیگر نیروگاه برق قدیمی وجود ندارد و بازیکنان باید دستگاه‌های «سبز» یا دوست‌دار محیط خود را برای تولید انرژی و اتکا به خود بسازند؛ این دستگاه‌ها می‌توانند توربین‌های بادی، پنل‌های خورشیدی یا سدهای آبی باشند. برق تولید شده برای ساخت اتاق‌های جدید در بیمارستان مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان از آن برای سیستم‌های جابه‌جایی مددجویان و کارکنان به داخل شهر و خارج از آن استفاده کرد.

Two Point Hospital

بسته‌ی الحاقی جدید بی‌شک شامل بیماری‌های جدید هم می‌شود؛ Off the Grid تعدادی بیماری بصری جدید شامل Harebrained، Root Snoot و Perforated Thoughts و شکل‌های غیربصری بیماری‌ها همانند Bodily Druids، Flappy Hamper و Tenderbox را معرفی می‌کند.

تعدادی آیتم جدید و دکوری برای بیمارستان شما با حال و هوای محیط زیست نیز به بازی اضافه می‌شود؛ مواردی همانند آیتم جمع‌کننده‌ی آب باران، «دری به سمت دنیاهای دیگر» و دیگر موراد.

بازی Two Point Hospital در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم پی‌سی توسط Two Point Studios ساخته شد و شرکت Sega آن را منتشر کرد. پس از آن در ماه گذشته‌ی میلادی، نسخه‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان آن نیز عرضه شد. پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به بررسی زومجی از این بازی داشته باشید. 

بسته‌ی الحاقی Off The Grid فقط برای نسخه‌ی پی‌سی این بازی و روی استیم منتشر می‌شود. می‌توانید تریلر معرفی محتوای جدید بازی را در ادامه تماشا کنید. 


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده