نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۶

تریلر هنگام عرضه بازی Nioh 2 منتشر شد

در حالی که دو روز تا انتشار بازی Nioh 2 باقی مانده است، کمپانی کویی تکمو (Koei Tecmo) لانچ تریلر یا هنگام عرضه این بازی را منتشر کرد.

بازی Nioh 2 قرار است در تاریخ ۱۳ مارس (۲۳ اسفند ۹۸) برای پلی استیشن 4 منتشر شود و حالا کمپانی کویی تکمو تریلر هنگام عرضه این بازی را به نمایش گذاشته که در آن شاهد دشمنان قدرتمند و سرسختی هستیم که گیمرها را به یاد بازی‌های سری Souls می‌اندازند. در تریلر لانچ Nioh 2 که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، هیولاهای عجیب و غریب بازی و شیوه‌های مختلف برای کشتن آنها نمایش داده می‌شود.

این تریلر که با جمله «همه ما در این جهان زاده شده‌ایم و یک روز باید آن را ترک کنیم» شروع می‌شود، بلافاصله ما را با تعدادی از دشمنان، شخصیت‌ها و همچنین سبک مبارزات بازی آشنا می‌کند. شخصیت اصلی Nioh 2 که این بار کاملا قابل شخصی‌سازی است، در یکی از صحنه‌های این تریلر با استفاده از شمشیرهای دوگانه و با یک حرکت چرخشی زیبا، دشمنش را از پیش‌رو برمی‌دارد؛ در صحنه دیگر او را می‌بینیم که به صورت مخفیانه به نگهبانان حمله می‌کند. همچنین در یکی دیگر از لحظات این تریلر شاهد نابود شدن یک یوکای به دست قهرمان بازی هستیم.

تماشای تریلر از یوتیوب

البته روایت این صحنه‌ها بسیار آسان‌تر از تجربه آنها در بازی خواهد بود، چون Nioh 2 درست مثل بازی‌های Souls گیم‌پلی بسیار سختی دارد و به پایان رساندن آن نیاز به مهارت و صبر بالایی خواهد داشت. همانطور که در تریلر نیز مشاهده می‌کنید، گیم‌پلی بازی از سرعت زیادی برخوردار است. در توضیحات این بازی در وبسایت پلی‌استیشن می‌خوانیم:

خودتان را از ترکیب وحشیانه‌ اسطوره‌های ژاپنی، افسانه‌ها و تاریخ نجات دهید.

در این دنباله اکشن نقش‌آفرینی چالش‌برانگیز، به عنوان یک جنگجو که ترکیبی از انسان و نیروهای جادویی یوکایی است، در هنرهای مهلک سامورایی مهارت پیدا کنید. در دوران خشونت‌بار سنگوکو و در قلمرو تاریک که به سلطه شیاطین بی‌رحم درآمده‌ است، به جستجو بپردازید.

سلاح‌های کشنده خود را از غلاف بیرون بکشید و تمام دشمنانی که سر راهتان قرار می‌گیرند را از طریق سیستم مبارزات بهبود یافته و همچنین با قابلیت تبدیل شدن به یک یوکای با استفاده از قدرت‌های جادویی نابود کنید.

ویژگی های مهم بازی:

  • مهارت‌های خود را ارتقا دهید: خودتان را برای نبردی بزرگ با مکانیک‌های بهبود یافته که براساس المان‌های محبوب بازی Nioh طراحی شده‌اند و نیازمند تمرکز و مهارت شما هستند، آماده کنید.
  • روش مبارزه خود را انتخاب کنید: می‌توانید مثل یک سامورایی و با استفاده از سلاح‌های عادی مانند شمشیر و تبرزین به مبارزه بپردازید یا قابلیت‌های یوکای خود را گسترش دهید تا با استفاده از حملات سهمگین، هیولاهای بازی را نابود کنید.
  • با تبدیل شدن به یوکای قدرت سلاح‌های خود را افزایش دهید: با پر شدن نوار Amrita می‌توانید خودتان را به یوکای تبدیل کنید و در این حالت نه‌تنها از قدرت‌های جادویی بهره‌مند می‌شوید، بلکه قدرت‌ها و قابلیت‌های جدیدی نیز به سلاح‌های شما اضافه خواهد شد.
  • به سایر بازیکنان کمک کنید و از آنها کمک بگیرید: از طریق شبح‌هایی که سایر بازیکنان Nioh 2 از خودشان به جا گذاشته‌اند، می‌توانید از آنها در مبارزات بازی کمک بگیرید. روح آنها تا پایان مرحله یا تا زمانی که کشته شوند به شما کمک خواهد کرد.

بازی Nioh 2 که به وسیله استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) ساخته شده، به‌طور اختصاصی برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. شماره اولین بازی پس از مدتی برای کامپیوترهای شخصی نیز عرضه شده بود، به همین خاطر احتمال دارد Nioh 2 هم در آینده برای پی‌ سی منتشر شود.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده