نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

نسخه بازنشر بازی Doom 64 شامل مراحل جدیدی است

پیت هاینز، رییس کمپانی بتسدا، در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرد که نسخه بازنشر بازی Doom 64 میزبان یک بخش جدیدی است.

بیش از دو دهه از انتشار یکی از ماندگارترین و تاثیرگذارترین بازی‌های شوتر اول شخص می‌گذرد. Doom 64 در سال ۱۹۹۷ به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو 64 روانه بازار شد. تا چندی پیش به‌نظر می‌رسید تیم سازنده توجه خاصی به این نسخه از بازی جهت عرضه آن روی سایر پلتفرم‌ها ندارد؛ اما اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بالاخره مدتی پیش استودیوی id Software، سازنده مجموعه Doom، رسما اعلام کرد که بازی Doom 64 در تاریخ یک فروردین ماه برای ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، پیت هاینز، رییس کمپانی بتسدا (Bethesda)، در مصاحبه اخیر خود تایید کرد که نسخه بازنشر بازی دووم 64 شامل یک بخش تازه‌ و جدیدی است:

همان‌طور که در این مدت نمایش‌های بیشتری از بازی Doom Eternal دیدیم، دلیل تولید و برگرداندن بازی دووم 64 بیشتر مشخص و آشکار شد. بالاخره باید بدانید که Doom 64 صرفا روی موج هیجان Doom Eternal سوار نشده است.

همان‌طور که احتمالا با حال‌وهوای سری دووم آشنا هستید، می‌دانید که علی‌رغم اینکه دووم 64 کم‌وبیش دنباله‌ای از بازی خاطره‌انگیز  Doom 2 به‌حساب می‌آید، اما این نسخه از بازی تاریک‌تر از بازی دووم 2 نیز است.

علاقه‌مندان به بازی دووم 64 می‌توانند با پرداخت ۴.۹۹ دلار آن را خریداری یا در صورت پیش‌خرید بازی Doom Eternal، آن را به‌صورت رایگان هدیه دریافت کنند.

اگر شما هم از طرفداران قدیمی مجموعه دووم هستید و با بازی Doom 64 خاطره دارید، لطفا پیش‌بینی خود درمورد مرحله اضافی و جدیدی که قرار است در این نسخه از بازی دیده شود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده