نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۹

بازی Doom 64 پاداش پیش خرید بازی Doom Eternal در تمام پلتفرم‌ها است

کسانی که بازی Doom Eternal را برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ پیش خرید کنند، به‌رایگان صاحب بازی Doom 64 خواهند شد.

به‌دنبال انتشار اطلاعیه‌ی جدیدی که از تاخیر بازی‌های Doom Eternal و Doom 64 خبر می‌داد، استودیوی id Software اظهار داشت که بازی Doom 64 به‌عنوان پاداش پیش خریدِ بازی دوم ایترنال برای پلی ‌استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در نظر گرفته شده است.

تمام نسخه‌های بازی Doom 64 در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰) در دسترس قرار می‌گیرند، اما اگر بخواهید این بازی را در این تاریخ روی کنسول Nintendo Switch تجربه کنید، باید آن را خریداری کنید. بااین‌حال کاربران نینتندو سوییچ همچنان می‌توانند این بازی را با پیش خرید Doom Eternal به‌رایگان دریافت کنند، اما تا زمان انتشار Eternal روی این کنسول هیبریدی که تابه‌حال اعلام نشده است، نمی‌توانند هیچ کدام از آن‌ها را تجربه کنند.  

اگر قبلاً بازی Doom Eternal را پیش خرید کرده‌اید، نگران نباشید؛ چرا که شما هم امکان دانلود نسخه‌ی دیجیتالی Doom 64 را خواهید داشت. استودیوی اید سافتور همچنین تریلرِ دوست‌داشتنی جدیدی را به‌مناسبت انتشار این خبر به‌اشتراک گذاشته است که شما می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید و از تماشای آن لذت ببرید. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده