// دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

تریلر جدید بازی شوتر Atomic Heart پس از مدت‌ها منتشر شد

استودیو Mundfish در تازه‌ترین اقدام خود تریلری از بازی شوتر اول شخص Atomic Heart منتشر کرده است که حال و هوای بازی را به‌ نمایش می‌گذارد.

بازی Atomic Heart که توسط استودیو روسی Mundfish در حال ساخت است، شما را در نقش یک مامور سازمان KGB به‌نام P-3 قرار می‌دهد. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی تریلری جدید از این بازی شوتر اول شخص منتشر شده است که محیط عجیب اما جالب آن را به‌تصویر می‌کشد. در این ویدیو شاهد پرواز کرم‌های آهنی هستیم که بر فراز آسمان در حال حرکت هستند و شما هم می‌توانید با پُتک بزرگی که در اختیار دارید به آن‌ها حمله کنید و این پتک مثل یک بومرنگ به سمت شما بازخواهد گشت! همچنین موجودات عجیب دیگری نیز در این بازی وجود دارند که می‌توانید برخی از آن‌ها را در تریلر زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در حال حاضر اطلاعات زیادی از این بازی عجیب منتشر نشده است و به‌طور کلی مشخص نیست که داستان آن حول چه محوری جریان خواهد داشت. همچنین برنامه‌ی استودیو Mundfish نیز برای ساخت و زمان انتشار آن مشخص نیست. در فروشگاه استیم هم توضیحات زیادی در مورد این بازی شوتر اول شخص ارائه نشده است و در کل نمی‌توان در مورد داستان آن اظهار نظر کاملی کرد. موارد دیگری هم مانند شنا کردن در ماده‌ی ژل مانندی که در ویدیو دیده می‌شود، وجود دارند که نیاز به توضیح بیشتر دارند.

تاریخ انتشار بازی Atomic Heart در حال حاضر مشخص نیست و در فروشگاه استیم نیز تنها می‌توانید آن را به فهرست Wishlist خود اضافه کنید. پیش‌تر در زومجی یک تریلر دیگر هم از گیم‌پلی بازی مشاهده کردید. ویدیویی که در بالا از بازی مشاهده کردید، پس از گذشت تقریبا یک سال نسبت‌ به تریلر قبلی منتشر شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این بازی باید بیشتر صبر کرد.

بازی Atomic Heart قرار است در نهایت برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده