نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۶

گیم پلی بازی Atomic Heart در ویدیویی ده دقیقه‌ای به‌نمایش درآمد

در جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Atomic Heart، به نسخه‌ای آینده‌نگرانه از شوروی سفر و با روبات‌های موجود در آن دست و پنجه نرم می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Developer Mundfish که بازی Atomic Heart را در دست ساخت دارد، یک تریلر دَه دقیقه‌ای از گیم‌پلی این اثر را منتشر کرد.

نمایش ۱۰ دقیقه‌ای بازی با چند دقیقه گشت و گذار در محیطش که انگار خیلی بزرگ هم است شروع می‌شود. بازی در یک نسخه‌ی آینده‌نگرانه از روسیه‌ی شوروی جریان دارد و داستان‌های علمی-تخیلی دهه‌ی پنجاه میلادی در شکل‌گیری اتمسفرش بی‌تاثیر نیستند. در ابتدا یک‌سری روبات کوچک را که به ربات‌های حاضر در بازی Nier Automata بی‌شباهت نیستند می‌بینیم. در این بازی انواع و اقسام سلاح سرد و گرم در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و با توجه به فضا و داستانی که دارد، نباید داشتن مهمات زیاد و آتش‌بازی به‌راه انداختن‌های بزرگ را در «قلب اتمی» انتظار داشته باشیم و به‌نظر می‌رسد که مخفی‌کاری، مدیریت منابع و استفاده از سلاح‌های سرد راه‌های اصلی‌ ما برای پیش‌روی خواهند بود. وجود یک زیپ‌لاین و یک‌سری درب قفل در محیط بازی، خبر آزادی عمل بازیکن در حرکت در نقشه و انتخاب کردن مسیر پیشروی دلخواهش را به‌ما گوشزد می‌کند.

در ادامه، ربات‌های انسان‌نما به ما معرفی می‌شوند که شاید با دیدن چهره و حرکات رزمی‌ای که اجرا می‌کنند، شما را یاد ربات‌های فیلم i Robot بیندازند. در قسمت‌هایی از درگیری با ربات‌های بازی، فاز دکمه‌زنی یا QTE خودش را نشان می‌دهد که روندی سخت و خلاقانه هم دارد. در ادامه، بازی در یک ساختمان بزرگ دنبال و بیشتر از قبل اهمیت مدیریت منابع و مبارزه با سلاح سرد به‌تصویر کشیده می‌شود و همچنین، اتمسقر ترسناک بازی هم در این قسمت است که مجال خودنمایی کردن پیدا می‌کند. تماشای این تریلر علاوه بر آگاه ساختن ما از روند و مکانیک‌های گیم‌پلی، فضاسازی خوب و موسیقی هماهنگ بازی با فضا را به‌بهترین شکل ممکن به‌تصویر کشیده است.

بازی Atomic Heart در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۱۹ راهی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی خواهد شد. در ادامه شما را به‌تماشای تریلر دَه دقیقه‌ای بازی دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده