// دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

Rainbow Six Siege پس از گذشت چهار سال رکورد تعداد کاربران همزمان خود در استیم را شکست

حساب کاربری توییتر Benji-Sales اعلام کرده است که Rainbow Six Siege پس از گذشت چهار سال و دوماه از عرضه، توانسته است رکورد کاربران همزمان خود در استیم را جابه‌جا کند.

از زمان عرضه Rainbow Six Siege در ماه دسامبر، چهار سال و دو ماه می‌گذرد و یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر رینبو سیکس سیج، با انتشار بسته الحاقی‌ها و برگزاری رویدادهای مختلف، سعی کرده کاربران را سرگرم کند. طبق جدیدترین اخبار بازی، Benji-Sales، یکی از تحلیل‌گران مستقل بازی‌های ویدیویی، متوجه موردی شده است که هنوز توسط یوبیسافت اعلام نشده است.

Benji-Sales در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که Rainbow Six Siege پس از گذشت چهار سال و دو ماه از عرضه، توانسته است رکورد تعداد بازیکنان همزمان استیم خود را بشکند. به‌عبارتی تعداد کاربران کامپیوتر رینبو سیکس سیج روی استیم به ۱۸۰ هزار نفر رسیده است. نکته‌ی جالب این است که تعداد کاربران ذکر شده، تنها به نسخه استیم مربوط می‌شود و تعداد کاربران بازی روی یوپلی و کنسول‌ها محاسبه نشده است. 

Rainbow Six Siege را می‌توان مثال مناسبی از یک بازی موفق در پشتیبانی طولانی مدت دانست که همچنان تیم سازنده قصد دارد برای سال‌های طولانی‌تر هم از این بازی پشتیبانی کند و اپراتورهای متعدد دیگری را هم در اختیار کاربران قرار دهد. رقم دقیق تعداد کاربران، ۱۸۰۴۶۳ بازیکن بوده است که در ۲۴ ساعت گذشته، Rainbow Six Siege پنجمین بازی از نظر تعداد کاربران همزمان در استیم بوده است. در این بازه زمانی (۲۴ ساعت گذشته) Counter-Strike: Global Offensive با ۸۹۶۰۲ بازیکن همزمان، DOTA 2 با ۶۴۷۰۶۰ بازیکن همزمان و پابجی با ۵۸۴۱۳۹ بازیکن هزمان، در رتبه‌های اول تا سوم قرار داشتند.

استراتژی یوبیسافت برای اعمال تغییرات روی نقشه‌های قدیمی درکنار عرضه اپراتورهای جدید و همچنین رویدادهای رایگان، همچنان برای کاربران جذاب است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده چه محتویات جدیدی برای Rainbow Six Siege عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول بازی هم می‌توان‌به عرضه Rainbow Six Siege برای کنسول‌های نسل بعد اشاره کرد


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده