// جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۵

فهرست اولیه شرکت‌ های حاضر در E3 2020 رسما منتشر شد؛ حضور نینتندو تایید شد

ESA به‌تازگی در جریان یک نشست خبری اعلام کرده که شرکت‌هایی نظیر نینتندو، مایکروسافت، بتسدا و یوبیسافت در نمایشگاه E3 2020 حضور خواهند داشت.

نمایشگاه E3 2020 با رویدادهای سال گذشته تفاوت‌های مختلفی دارد. در ابتدا سونی اعلام کرده بود که در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت و چندی پیش هم جف کیلی اعلام کرد که پس از ۲۵ سال، برای اولین‌بار در E3 شرکت نمی‌کند. ازاین‌رو بعضی از کاربران به این فکر فرو رفتند که شاید سایر شرکت‌های بزرگ هم تمایلی برای حضور در نمایشگاه خرداد ماه نداشته باشند. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و نشست خبری اخیر مؤسسه ESA، این شرکت فهرست اولیه شرکت کنندگان نمایشگاه E3 2020 را منتشر کرده است. در میان شرکت‌هایی که حضور دارند، می‌توان‌‌به نینتندو و مایکروسافت درکنار شرکت‌های بزرگ دیگری مثل یوبیسافت و بتسدا اشاره کرد. در زیر می‌توانید فهرست اولیه شرکت‌ها را مشاهده کنید.

ESA در ادامه اعلام کرده است که در ماه‌ها و هفته‌های آینده، شاهد انتشار اطلاعات بیشتری حول شرکت کننده‌ها و برنامه‌های E3 2020 هستیم. در میان ناشران بزرگ، نام الکترونیک آرتز و اکتیویژن-بلیزارد خالی است. الکترونیک آرتز چند سالی است که رویداد مخصوص به خود را قبل از E3 برگزار می‌کند و احتمال دارد در آینده اکتیویژن-بلیزارد هم به جمع شرکت‌های حضور یافته اضافه شود. با این‌حال، اکتیویژن بااینکه در E3 2019 هم حضور یافته بود، اما غرفه‌ای نداشت که بازدید کنندگان بتوانند از آن بازدید کنند. 

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که کدام شرکت‌ها و استودیوها در E3 حضور خواهند یافت. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده