نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

نمایشگاه E3 2020 تغییرات زیادی را به خود خواهد دید

با توجه به عدم درخشش مراسم E3 در سال‌های گذشته، شرکت برگزار کننده‌ی این مراسم به‌دنبال ایجاد تغییرات عمده در نمایشگاه E3 2020 است.

نمایشگاه E3 زمانی بزرگ‌ترین نمایشگاه در حوزه‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آمد. هنوز هم پس از گذشت سال‌ها از برگزاری این مراسم، نگاه‌های زیادی به آن دوخته می‌شود. بااین حال، در چند سال اخیر ابعاد و دامنه‌ی این رویداد رو به افول رفته‌اند و این مراسم دیگر شور و حال سابق را ندارد. شرکت سونی برای دومین سال متوالی در این مراسم حضور نخواهد داشت و شرکت نینتندو نیز سال‌ها است که دیگر کنفرانس خبری زنده برگزار نمی‌کند و به اجرای یک لایو استریم در این مراسم بسنده کرده است. در حال حاضر شرکت مایکروسافت تنها توسعه دهنده‌ی پلتفرمی است که در این نمایشگاه حضور بسیار پررنگی دارد و همواره از بخش جذابی از این مراسم را به خود اختصاص می‌دهد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت برگزار کننده‌ی نمایشگاه E3 یعنی ESA، در نظر دارند تا رویکردی جدید به این نمایشگاه محبوب بدهند. 

در بیانیه‌ای، شرکت ESA اعلام کرده است که تغییرات عمده‌ای را در نمایشگاه سال میلادی جاری لحاظ کند. در این بیانه‌ای گفته شده که این شرکت تمرکز خود را روی برگزاری و اجرای محیطی سرگرم کننده گذاشته است و برنامه‌های زیادی برای سرگرم کننده بودن مراسم امسال در سر دارد. از جمله‌ی این برنامه‌ها می‌توان به دعوت از مهمان‌ها و افراد معروف (سلبیریتی)‌، دسترسی بیشتر به اینسایدرها، استیچ‌های مراسم بیشتر و همچنین تاسیس مناطقی تعملی اشاره کرد. بخشی از این برنامه‌ها با همکاری شرکت iam8bit که یک فروشگاه آنلاین است، میسر خواهد شد، اما هنوز معلوم نیست که این شرکت در چه زمینه‌هایی به ESA برای برگزاری هر چه بهتری مراسم کمک خواهد کرد. 

واقعا مشخص نیست که بیشتر برنامه‌های گفته شده در این بیانیه به چه معنا هستند؛ مخصوصا قسمت مربوط به تاسیس مناطق تعاملی که هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست. بااین حال، باید منتظر ماند و دید که آیا مراسم E3 2020 می‌تواند خاطرات خوش مراسم سال‌های دور را زنده کند و دوباره این نمایشگاه را به دوران باشکوه خود برگرداند یا خیر. 

نظر شما راجع به اعمال تغییرات در نمایشگاه E3 2020 چیست؟ شما می‌توانید خاطرات خود را از مراسم‌های سال‌های گذشته با ما و سایر کاربران در میان بگذارید و همچنین از انتظارات خود از مراسم پیش رو به ما بگویید. 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده