نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

نینتندو در فهرست اولیه شرکت‌ های حاضر در نمایشگاه E3 2020 دیده نمی‌شود

با مشاهده فهرست اولیه منتشر شده از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه E3 2020، به‌نظر می‌رسد برخلاف سال‌های گذشته، فعلا نینتندو برنامه‌ای برای حضور در این رویداد ندارد.

۲۵ سال پیش شهر لس آنجلس امریکا برای اولین‌بار میزبان رویدادی بود که امروزه از آن به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های صنعت بازی‌های ویدیویی یاد می‌شود. E3 متاسفانه چند سالی است که ذوق و شوق گذشته خود را از دست داده و همچون سابق مورد اقبال حداقل غول‌های این صنعت قرار نمی‌گیرد. از بین توسعه‌دهندگان کنسول‌های بازی، تنها مایکروسافت است که نگاه ویژه‌تری به این مراسم دارد؛ چراکه سونی که تا مدتی پیش همواره حضور پررنگی در E3 داشت، دو سال پیاپی است که از شرکت در این مراسم انصراف می‌دهد و به‌صورت جداگانه و اختصاصی رویدادی برگزار می‌کند. از طرف دیگر نینتندو نیز تنها به پخش یک لایو استریم در این نمایشگاه بسنده می‌کند و دیگر خبری از کنفرانس‌های زنده این شرکت نیست. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که برگزار کنندگان این مراسم برای E3 2020 به‌ فکر ایجاد تغییرات وسیعی در آن هستند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، وبسایت رسمی E3، فهرستی از شرکت‌های حاضر در مراسم سال جاری منتشر کرده است. نکته جالب و عجیب دیده نشدن نام نینتندو است. البته باید توجه داشته باشید که این فهرست اسامی نهایی نیست و شرکت‌‌های بیشتری به آن اضافه خواهند شد؛ چراکه این تنها گروه اولی است که برای حضور در مراسم امسال ابراز تمایل کرده‌اند. بااینکه هنوز نینتندو برای شرکت در E3 2020 فرصت دارد، اما نکته غیرمتعارف این است که برخلاف امسال، نام این غول ژاپنی همواره در گروه اول حاضرین ثبت و دیده می‌شد.

همان‌طور که احتمالا باخبر هستید، سونی به‌صورت رسمی اعلام کرد که امسال نیز برنامه‌ای برای شرکت در نمایشگاه E3 2020 ندارد. از طرف دیگر نام مایکروسافت نیز در این فهرست منتشر شده دیده نمی‌شود؛ چراکه ردموندی‌ها کنفرانس خود را همچون سال گذشته در سالن تئاتر مایکروسافت برگزار می‌کنند.

به‌نظر شما مهم‌ترین دلیلی که شرکت‌‌های مهم در صنعت بازی‌های ویدیویی تمایلی به حضور در مراسم E3 که زمانی مهم‌ترین رویداد گیمینگ بود، ندارند چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده