نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵

واکنش ESA به عدم حضور سونی در E3 2020

پس از اعلام رسمی غیبت سونی در نمایشگاه E3 2020، حال ESA به‌عنوان برگزار‌کننده این رویداد به این موضوع واکنش نشان داده است.

درحالی‌که هنوز چند ماهی تا نمایشگاه E3 2020 باقی مانده، سونی امروز رسما اعلام کرد که امسال هم مثل سال گذشته، قصد شرکت در نمایشگاه E3 را ندارد و باتوجه‌به اینکه امسال شاهد کنسول جدیدی از این شرکت خواهیم بود و همچنین E3 فرصت مناسبی هم برای نمایش بازی‌های موردانتظار به‌حساب می‌آید، چنین تصمیمی واکنش‌های مختلفی را در پی داشته است. در این راستا، بنیاد ESA که برگزار‌کننده نمایشگاه E3 به‌حساب می‌آید، به این تصمیم سونی واکنش نشان داده و متنی منتشر کرده که به شرح زیر است:

E3 یکی از مهم‌ترین رویداد‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی و محلی برای نمایش دادن جدیدترین دستاورد‌های این صنعت است که طرفداران زیادی هم در سراسر جهان دارد. E3 2020 هم یک نمایش هیجان‌انگیز و پُرانرژی خواهد بود که تجربه‌ها، شرکا، فضا‌های نمایش و فعالیت‌های جدیدی را در آن مشاهده خواهیم کرد تا هم طرفداران جدید و هم قدیمی این رویداد از آن لذت ببرند. علاقه‌ای که طرفداران به نمایشگاه E3 نشان داده‌اند، باعث می‌شود تا برند‌های مختلف هم این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای به‌اشتراک‌گذاری دستاورد‌هایشان با طرفداران در سراسر جهان ببیند. 

با اینکه این بیانیه و توضیح پس از تصمیم سونی منتشر شده و واکنشی به آن است، ولی ESA به شکل مستقیم اشاره‌ای به سونی نداشته و بیشتر هدف از انتشار این متن هیجان‌زده کردن مخاطبان با دادن وعده برای یک سری فعالیت‌های جدید یا حضور شرکت‌های جدید در این رویداد است. طی سال‌های گذشته شرکت‌های مختلفی از حضور در نمایشگاه E3 انصراف داده‌اند و برای مثال الکترونیک آرتز به‌جای برگزار کردن کنفرانس در قالب این نمایشگاه، چند روز مانده به آن رویداد اختصاصی خودش را برگزار می‌کند و حال سونی هم یکی دیگر از اسامی بزرگی است که قید شرکت در E3 را زده و در توضیح آن هم اعلام کرده که شرایط و دیدگاه این نمایشگاه برایش مناسب نیست. 

نظر شما در مورد بیانیه ESA چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده