// یکشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

شایعه: ساخت بازی The System Shock 3 لغو شده است

طبق گزارش یکی از افراد سابق تیم توسعه بازی The System Shock 3، احتمالا فرآیند ساخت این بازی متوقف شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس گزارش یکی از افراد سابق تیم توسعه‌ی بازی The System Shock 3، تیمی که مسئول ساخت این بازی بود، دیگر روی آن کار نمی‌کند و فرآیند ساخت بازی متوقف شده است. اگر بخواهیم احتمال لغو شدن دائمی بازی را نادیده بگیریم، حداقل موردی که باید در نظر داشته باشیم این است که به این زودی‌ها نباید منتظر ساخت و انتشار این بازی باشیم. در زیر بخش‌هایی از صحبت‌های شخصی که این خبر را منتشر کرده است مطالعه می‌کنید:

تنها دلیلی که من این پست را منتشر می‌کنم این است که بی‌نظمی و سردرگمی بسیاری در تیم توسعه این بازی مشاهده می‌کنم. من هرگز نمی‌گویم که این تیم حتی نیمی از کار را نیز انجام داده است. هسته‌ی اصلی و پایه‌ی اصلی بازی بخش مهمی از آن است که این تیم آن را تکمیل کرده است، اما اکثریت اصلی کار را تولید محتوای بازی تشکیل می‌دهد که از این نظر تیم توسعه عقب است و هنوز به نقطه‌ی قابل قبولی نرسیده است. هم از نظر مالی و هم از نظر ابزارهای مورد نیاز برای رسیدن به یک نقطه مطلوب، در مضیقه هستیم.

System Shock 3

براساس گفته‌های این توسعه‌دهنده سابق، بازی سیستم شاک 3 می‌تواند با مکانیزم‌ها و نوآوری‌های خود، گیم‌پلی جذابی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد؛ اما به شرطی که استودیو Starbreeze به‌طور کلی درگیر یک بحران نشده باشد. ادامه صحبت‌های وی به شرح زیر است:

توقعات بسیار بالا موجب شد که هزینه‌های زیادی به ما و تیم توسعه تحمیل شود. ما یک تیم کوچک بودیم و یقین داشتیم که نمی‌توانیم تحت این شرایط به‌صورت عادی با سایرین رقابت کنیم. از این‌رو تصمیم گرفتیم که خلاقیت و شاید عجیب بودن را چاشنی کار خود قرار بدهیم. با تمام این شرایط نیز در مسیر خود قرار گرفته بودیم و مشغول توسعه بازی بودیم تا یک بازی جذاب و خاص بسازیم؛ اما نه آن‌طور که بسیاری از طرفداران تشنه‌ی دیدن آن هستند.

ظاهرا تعدادی از افرادی که در ساخت محتوای بازی نقش داشته‌اند، دیگر با تیم توسعه بازی The System Shock 3 همکاری نمی‌کنند. پیش‌تر بود که یک تریلر از گیم‌پلی بازی منتشر شد که به گفته‌ی استودیو OtherSide Entertainment، گیم‌پلی واقعی بازی را نشان می‌داد. این در حالی است که توسعه‌دهنده سابق بازی از کمبود محتوا سخن گفته است. در هر حال هنوز خبری رسمی در مورد لغو شدن بازی The System Shock 3 توسط این استودیو اعلام نشده است.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DsoGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده