نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

تریلر جدید System Shock 3 گیم پلی بازی را به‌تصویر می‌کشد

اولین نمایش کوتاه از گیم‌پلی بازی System Shock 3 محیط‌ها، برخی از تفنگ‌ها و شودان، آنتاگونیست بازی، را نمایش می‌دهد.

سال گذشته و در جریان رویداد GDC، اولین تیزر تریلر از بازی System Shock 3 منتشر شد و استودیو OtherSide اولین تصاویر این بازی را برای دنبال‌کنندگانش نمایش داد. حالا و درجریان آخرین اخبار بازی، اولین تریلر رسمی از گیم‌پلی بازی منتشر شده است. این تصاویر از نسخه‌ی Pre-Alpha بازی تهیه شده و احتمالا تا موعد انتشار بازی، اطلاعات و تصاویر بیشتری از آن هم منتشر خواهد شد.

سیستم شاک یک مجموعه‌ی قدیمی است که طی آن، داستان یورش یک هوش‌مصنوعی رده‌بالا به‌خدمه‌ی یک سفینه‌ی فضایی روایت می‌شود. این سری از اولین آثاری بودند که وحشت‌ فضایی را به‌دنیای بازی‌های ویدیویی آوردند و قسمت سوم هم دقیقا با همین حال و هوا توسعه داده می‌شود. در System Shock 3 که مکانیک‌های گیم‌پلی‌اش گیمر را به‌یاد آثاری همچون Dishonored ،Deus Ex یا Prey می‌اندازد، می‌توانید توانایی‌های کاراکتر خود را در زمینه‌هایی همچون هک، مخفی‌کاری، مبارزه با سلاح‌های سرد یا گرم و بیشتر، گسترش بدهید و به‌سبک خودتان بازی را پیش‌ببرید. در تریلری که در ادامه تماشایش می‌کنیم هم قسمت‌هایی از مبارزه با دشمنان بازی، محیط وحشت‌آور بازی و آنتاگونیست اصلی سری «سیستم شاک» یعنی هوش مصنوعی شودان (SHODAN AI) را می‌توانیم ببینیم.

بازی System Shock 3 حدودا ۴ سال است که مراحل ساخت خود را می‌گذراند و با توجه به‌این تریلر جدید، به‌نظر می‌رسد که توسعه‌ی آن در مراحل مهم و جدی قرار دارد و به‌پایان خود نزدیک شده است. بازی احتمالا سال آینده‌ی میلادی راهی پی سی خواهد شد. در ادامه شما را به‌تماشای این تریلر جذاب دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده