نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

باندل جدید نینتندو سویچ لایت بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening را رایگان ارائه می‌دهد

باندل‌هایی از کنسول نینتندو سویچ لایت، با قیمت اصلی این کنسول بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening را هم به‌رایگان برای شما به ارمغان می‌آورند.

وبسایت Game.co تصمیم گرفته تا با ارائه‌ی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های انحصاری کنسول نینتندو سویچ، فروش نسخه‌ی لایت این کنسول را با ارائه‌ی یک باندل بسیار ارزنده افزایش دهد. این باندل که شامل کنسول سویچ لایت و بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening می‌شود، فقط ۱۹۹ یورو قیمت دارد.

به‌صورت معمول، این قیمت استاندارد یک کنسول نینتندو سویچ لایت (Nintendo Switch Lite) است و دیگر فروشگاه‌ها این کنسول را با همین بها می‌فروشند. این باندل بازی Link's Awakening را به‌صورت رایگان ارائه می‌دهد و همین باعث می‌شود این معامله بسیار ارزنده و پرسود باشد. به‌همین خاطر است که اگر به هر دلیلی در جمعه‌ی سیاه چیزی تهیه نکردید، حالا زمان خوبی برای تهیه‌ی نینتندو سویچ لایت است.

کنسول نینتندو سویچ لایت برای کسانی که بیشتر به تجربه‌ی بازی‌ها به‌صورت دستی علاقه‌مندند، مناسب است؛ به همین خاطر در طراحی این کنسول، داک استفاده نشده و جوی‌کان‌ها قابلیت جداسازی ندارد. این باعث می‌شود نینتندو سویچ لایت کنسولی یک‌تکه باشد که از لحاظ حمل و نقل، عمر باتری و سایر موارد اینچنینی عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت.

پس از اتمام موجودی کنسول نینتندو سویچ استاندارد در کریسمس، بازارها مجددا پر شدند و بار دیگر می‌توانید باندل‌هایی را از نسخه‌ی استاندارد نینتندو سویچ تهیه کنید. اتفاقاتی از این دست، به‌خوبی توضیح می‌دهند که چرا کنسول نینتندو سویچ تاکنون توانسته بیشتر از ۵۰ میلیون نسخه در سراسر جهان بفروشد.

برای خرید نسخه‌ی استاندارد، بهترین معامله را می‌توانید در فروشگاه Currys PC World پیدا کنید؛ جایی که یک باندل شامل یک نینتندو سویچ استاندارد به‌همراه یک نسخه از بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening با قیمت ۲۹۹ یورو پای شما تمام می‌شود. 

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی باندل‌های کنسول نینتندو سویچ چیست؟ آیا علاقه دارید این باندل را تهیه کنید؟


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده