نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

پردانلودترین بازی‌ های نینتندو سوییچ در سال 2019 مشخص شدند

فهرست بیشترین آمار دانلود برای بازی‌های پلتفرم نینتندو سوییچ اعلام شد؛ Fortnite و Super Smash Bros. Ultimate در صدر قرار دارند.

با رسیدن به پایان سال ۲۰۱۹ و آغاز ساز جدید میلادی، معمولاً شرکت‌ها و استودیوهای بزرگ اقدام به انتشار آمار عملکرد خود در طول سال گذشته می‌کنند. سال ۲۰۱۹ نیز با معرفی چندین بازی غیر منتظره و تجربیات منحصر به فردی که برای مخاطبان دنیای بازی به همراه داشت، یکی دیگر از سال‌های جالبی بود که در صنعت گیم پشت سر گذاشته شد. حالا زمان آن رسیده که با بررسی پرمخاطب‌ترین بازی‌های سال، پرونده‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۱۹ را نیز به پایان برسانیم. شرکت نینتندو و به‌طور ویژه کنسول‌های نینتندو سوییچ به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین سیستم‌های سخت‌افزاری در سال گذشته شناخته می‌شوند و حالا قصد داریم تا در این فهرست به بازی‌هایی که در این پلتفرم، بیشترین آمار دانلود را به خود اختصاص دادند، نگاهی داشته باشیم.

شاید با شنیدن خبر صدرنشینی بازی فوق‌العاده محبوب Fortnite در این فهرست چندان هم غافلگیر نشوید. بازی رایگان Epic Games، در حال حاضر به‌عنوان پرمخاطب‌ترین بازی جهان شناخته می‌شود. رتبه‌ی دوم این فهرست به بازی انحصاری نینتندو یعنی Super Smash Bros. Ultimate تعلق دارد. باتوجه‌به قیمت کامل این محصول و ثبات قیمت این بازی از زمان انتشار آن در اواخر سال ۲۰۱۸، می‌توان عملکرد بسیار خوب سوپر اسمش برادرز آلتیمیت در بحث آمار فروش را به خوبی مشاهده کرد.

سایر نام‌هایی که در ادامه‌ی این فهرست قرار دارند، تلفیقی از بازی‌های فرست پارتی، ترد پارتی و همچنین عناوین مستقلی مانند Untitled Goose Game، Hollow Knight و Undertale هستند که به محبوبیت بسیار خوبی دست پیدا کرده‌اند. در این بین، بازی‌های ترد پارتی بزرگی مانند NBA 2K19 و Mortal Kombat 11 نیز به چشم می‌خورند. شما می‌توانید در ادامه نگاهی به فهرست کامل این بازی‌ها داشته باشید. قاعدتاً همه‌ی این بازی‌ها در فروشگاه eShop نینتندو قابل دریافت خواهند بود.

  1. Fortnite
  2. Super Smash Bros. Ultimate
  3. Minecraft
  4. Cuphead
  5. Untitled Goose Game
  6. Pokemon Sword
  7. Fire Emblem: Three Houses
  8. NBA 2K19
  9. New Super Mario Bros. U Deluxe
  10. Dragon Ball FighterZ
  11. Pokemon Shield
  12. Super Mario Maker 2
  13. Overcooked! 2
  14. Hollow Knight
  15. The Legend of Zelda: Link’s Awakening
  16. Luigi’s Mansion 3
  17. Cadence of Hyrule
  18. Super Mario Party
  19. Final Fantasy VII
  20. Dragon Ball Xenoverse 2
  21. Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order
  22. Undertale
  23. Crypt of the NecroDancer
  24. Warframe
  25. Mortal Kombat 11


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده