// پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

شایعه: Crash Bandicoot به بازی Super Smash Bros. Ultimate می‌آید

شنیده‌ها حاکی از آن هستند که شخصیت بعدی که به جمع مبارزان Super Smash Bros. Ultimate اضافه می‌شود، Crash Bandicoot خواهد بود.

آخرین مبارزی که با Challenger Pack 5 از آن رونمایی شد، واکنش‌های متفاوتی را از  سمت هواداران Super Smash Bros. Ultimate در پی داشت. ماساهیرو ساکورای، کارگردان این بازی اعلام کرد که Fighter's Pass دوم این بازی، شامل ۶ مبارز می‌شود که تاکنون، پنج‌تا از آن‌ها مشخص شده‌اند. از این‌رو، گمانه‌زنی‌هایی راجع به مبارز ششم انجام شده که برطبق پیش‌بینی یکی از کاربران توییتر، Crash Bandicoot خواهد بود.

اکتبر سال گذشته کاربر توییتر MandyCan شخصیت اضافه شده در Challenger Pack پنجم را پیش‌بینی کرده بود و در همان‌زمان، وی پیش‌بینی کرد که Crash Bandicoot شخصیت بعدی DLC است. این فاش‌سازی که تاکنون چندان مورد توجه قرار نگرفته بود، اما مدتی پیش مشخص شد که بایلث از بازی Fire Emblem: Three Houses پنجمین کاراکتر بسته الحاقی بازی Super Smash Bros Ultimate خواهد بود و حال با توجه به تایید شخصیت پنجم و پیش‌بینی درست این کاربر در آن زمان، به‌نظر می‌رسد که احتمال صحت حضور شخصیت کرش افزایش پیدا کرده باشد.

این کاربر با نام کاربری MandyCanNot در بخشی‌ از توییت‌های خود نوشت:

کرش مستقیماً بعد از Challenger Pack بعدی می‌آید. دلیل این‌که من شروع به پست در توییتر کردم این بود که برای خود یک کارنامه داشته باشم. در ماه‌های گذشته، من فقط به چند نفر در توییتر پیام دادم، زیرا نمی‌خواستم تا زمانی که اطلاعاتی رسمی راجع به Crash Bandicoot ندارم، خودم را مطرح کنم. تا زمانی که کرش به‌عنوان مبارز ششم معرفی شود، دیگر توییتی در این‌باره پست نمی‌کنم.

بااین حال، ممکن است که پیش‌بینی مبارز پنجم فقط یک حدس بوده باشد که به‌صورت شانسی درست از آب درآمده باشد. در طی ماه‌های گذشته، شایعات زیادی در ارتباط با با مبارزان Super Smash Bros. انجام شده بود که درست از آب در نیامده بود. به‌طور مثال، پیش‌بینی می‌شد که Dante از سری بازی Devil May Cry به جمع شخصیت‌ها اضافه شود که این موضوع درست نبود. بنابراین، تا زمان رسمی شدن اطلاعات، نمی‌توان به‌طور قطعی راجع به آن نظر داد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده