// جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۵

قهرمان Fire Emblem: Three Houses به Super Smash Bros Ultimate می‌آید

ماساهیرو ساکورای، در جریان استریم دیروز اعلام کرد که بایلث، پنجمین کاراکتر بسته الحاقی بازی Super Smash Bros Ultimate خواهد بود.

در گذشته، نینتندو اعلام کرده بود که اولین فایتر پس بازی Super Smash Bros Ultimate، دارای پنج مبارز مختلف است که تا قبل از فوریه ۲۰۲۰ تمامی کاراکترها در دسترس قرار می‌گیرد. با نزدیک شدن به ماه فوریه و از طرفی تایید عرضه Devil May Cry 3 برای نینتندو سوییچ، شایعاتی به‌وجود آمد از اینکه دانته، پنجمین کاراکتر بسته الحاقی Super Smash Bros Ultimate خواهد بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی و لایو استریم ماساهیرو ساکورای، کارگردان سوپر اسمش برادرز آلتیمیت، اعلام کرد که پنجمین و آخرین مبارز فایتر پس سوپر اسمش برادرز آلتیمیت، بایلث از بازی Fire Emblem: Three Houses است. با عرضه بایلث در تاریخ هشت بهمن ماه (۲۸ ژانویه) کاربران می‌توانند از نسخه مرد و زن این کاراکتر استفاده کنند. همچنین مشخص شده که قیمت این بسته الحاقی ۵.۹۹ دلار است. البته اگر فایتر پس را از قبل خریداری کرده‌اید، بایلث را به رایگان دریافت خواهید کرد.

در گذشته جوکر از پرسونا 5، شخصیت Hero از Dragon Quest، بانجو و کازویی و همچنین تری بوگارد، چهار بسته الحاقی پیشین Super Smash Bros Ultimate هستند که هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته‌اند. با عرضه بایلث، تمامی قهرمان‌های اولین فایتر پس بازی عرضه شده‌اند. معرفی این شخصیت، آن‌چنان عجیب نیست، زیرا در این بازی کاراکترهای دیگری از سری Fire Emblem هم حضور دارند. آن هم زمانی‌که Fire Emblem: Three Houses تنها پس از گذشته چند ماه از عرضه خود، به پرفروش‌ترین بازی این مجموعه تبدیل شده است.

در ادامه می‌توانید ویدیو لایو استریم ماساهیرو ساکورای و معرفی بایلث را در یوتیوب تماشا کنید.

Super Smash Bros Ultimate

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده