نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

آپدیت جدید Monster Hunter World: Iceborne مشکلات نسخه‌ی PC بازی را حل می‌کند

همانطور که قبلاً هم وعده داده شده بود، بسته‌ی به‌روز‌رسانی جدید بازی Monster Hunter World: Iceborne تمامی مشکلات مربوط به عدم دسترسی به فایل‌های ذخیره شده و بالا بودن فشار وارده بر CPU را در نسخه پی‌سی برطرف می‌کند.

حدود یک هفته قبل، نسخه‌ی پی‌سی بازی Monster Hunter World: Iceborne توسط کپکام (Capcom) منتشر شد، اما از روز انتشار این بازی، مشکلات فنی متعددی از جمله عدم امکان دسترسی به فایل‌های ذخیره شده و بالا بودن میزان به‌کارگیری CPU در هنگام اجرای این بازی گزارش شده است. بعد از وعده‌هایی که برای حل این مشکلات داده شد، حالا کپکام بسته‌ی به‌روزرسانی جدیدی را منتشر کرده است. حجم این آپدیت حدود ۲۵۴ مگابایت بوده و بازی را به نسخه‌ی 10.12.01 به‌روزرسانی خواهد کرد.

اگر تاریخ آخرین ذخیره سازی شما در بازی به قبل از ۳۰ اکتبر ۲۰۱۸ برمی‌گردد، کلیدهای میانبر (شورت‌کات) کیبورد شما به حالت پیش‌فرض درآمده و فایل‌های ذخیره شده‌ی شما غیرقابل دسترسی خواهند بود. اما افرادی که بعد از ۲۲ نوامبر ۲۰۱۸ اقدام به ذخیره سازی بازی کرده‌اند، پیامی با مفهوم «تنظیمات کیبورد بارگیری نشد. اطلاعات ورودی خراب است.» دریافت می‌کنند که بعد از چشم پوشی از این پیام، می‌توانند به بازی خود ادامه دهند.

ضمن این که بعد از نصب این آپدیت، حجم به کارگیری CPU در هنگام شکار و سایر فعالیت‌های گیم‌پلی بازی، کاهش خواهد یافت. کپکام در ادامه‌ی توضیحات خود به این نکته نیز اشاره می‌کند که سطح این تغییرات بسته به مشخصات و پیکربندی سیستم شما متفاوت خواهد بود. به‌طور خلاصه می‌توان گفت که اگر سیستم شما، مشخصات پیشنهادی این بازی را تأمین می‌کند، همه چیز روان‌تر از قبل اجرا خواهد شد.

بازی Monster Hunter World: Iceborne هم‌اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4 . ایکس باکس وان قابل دریافت است؛ ظاهراً اولین هیولای جدید و پس از انتشار این بازی، Rajang است که در ماه فوریه (بهمن-اسفند) به این بازی اضافه خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده