نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

مشکلات عملکرد نسخه پی سی بازی Monster Hunter World: Iceborne تحت بررسی قرار دارد

کپکام مشغول بررسی گزارش‌ها مبنی بر مشکلات اجرای بازی Monster Hunter World: Iceborne در پی‌ سی است.

بعد از انتشار نسخه‌ی پی سی بازی Monster Hunter World: Iceborne در این هفته، برخی از کاربران، گرفتار یک سری مشکلات مربوط‌به نحوه‌ی اجرای آن در این پلتفرم شده‌اند. براساس گزارش وبسایت Game Watcher، برخی از کاربران بسته‌ی الحاقی Iceborne و همچنین بازی Monster Hunter World بعد از انتشار آخرین به‌روزرسانی آن شکایاتی مبنی بر بالا بودن فشار وارده به پردازنده در هنگام اجرای بازی را گزارش کرده‌اند. کپکام (Capcom) نیز با اظهار آگاهی از مشکلات عملکرد این بازی اعلام کرده که هم‌اکنون مشغول بررسی و رسیدگی به این گزارش‌ها است:

ما از مشکلات و مسائلی که توسط کاربران گزارش شده آگاه بوده و در حال حاضر مشغول بررسی و رسیدگی به آن‌ها هستیم. در صورتی که به هر نحوی در تجربه‌ نسخه‌ی کامپیوتری این بازی به مشکل برخوردید، می‌توانید ازطریق تماس با بخش پشتیبانی کپکام و ارائه‌ی جزئیات بیشتر از سیستم مورد استفاده‌ی خود، گزارش‌ها مربوطه را ابلاغ کنید.

این اولین مشکلی نیست که از زمان انتشار بسته‌ی الحاقی این بازی برای پی‌سی، توسط کاربران گزارش می‌شود. بازیکنان Monster Hunter World: Iceborne در زمان انتشار این محتوا نیز برای دسترسی به فایل‌های ذخیره شده‌ی بازی مشکل داشتند. ظاهراً در زمان بررسی فایل‌های ذخیره شده، خطایی با عنوان «هیچ فایل ذخیره شده‌ی سازگاری پیدا نشد» نمایش داده می‌شد. در ادامه نیز، بازی با ساخت یک فایل ذخیره‌سازی جدید، موارد قبلی را حذف می‌کرد. کپکام هم‌اکنون مشغول رفع این مشکلِ به‌خصوص است.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده