نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

سازندگان بازی Warface مشغول بررسی قابلیت‌های کنسول‌ های نسل بعد هستند

ایوان پابیارژین، عضور ارشد مجموعه‌ی Warface از شرکت My.com اعلام می‌کند که این شرکت مشغول بررسی قابلیت‌های کنسول‌‌های نسل بعد است.

با نزدیک شدن به نسل نهم بازی‌های ویدیویی، طبیعی است که با اخبار بیشتری از بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های جدید منتشر می‌شوند، مواجه شویم. درحالی‌که برخی از بازی‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس همزمان با عرضه‌ی این کنسول‌ها یا بعد از آن منتشر خواهند شد، جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که در این بین، احتمال انتشار پورت بسیاری از بازی‌های قدیمی نیز برای این پلتفرم‌ها وجود دارد.

یکی از این بازی‌های احتمالی، Warface است. این بازی که طی سال‌های گذشته جامعه بزرگی از کاربران را جمع‌آوری کرده است و برای موفقیت در نسل بعدی هم نیاز به ثبات بیش‌تر و بهتر خواهد داشت و ممکن است این بازی برای PS5 و ایکس‌باکس سری ایکس هم پورت شود؛ همانطور که قبلا هم از ایکس‌باکس 360 به ایکس‌باکس وان پورت شده بود.

ضمن اینکه براساس صحبت‌های ایوان پابیارژین، سرپرست مجموعه Warface که در شرکت My.Com، ناشر این مجموعه فعالیت دارد، احتمال به حقیقت پیوستن این اتفاق بسیار بالا است. پابیارژین، در مصاحبه‌ی اخیر خود با وبسایت GamingBolt، اظهار داشته که با وجود عدم امکان تأیید رسمی هیچ یک از این ادعاها، توسعه‌دهندگان این بازی، «هنوز مشغول بررسی قابلیت‌های کنسول‌های نسل بعد هستند.» ضمن اینکه باتوجه‌به تغییرات زیادی که درساختار موتور گرافیکی این بازی یعنی CryEngine اعمال شده، امکان اجرای روان این بازی روی سیستم‌های مختلف نیز فراهم شده است.

پابیارژین در ادامه می‌گوید:

ما از هم‌اکنون ارتباط خود را با پلتفرم‌ها و در رابطه با سخت‌افزار جدید سیستم‌های آن‌ها آغاز کرده‌ایم. به دلایل واضحی که قطعاً از آن مطلع هستید، در حال حاضر امکان تأیید چیزی وجود ندارد. موتور گرافیکی CryEngine، که در طراحی و ساخت بازی Warface از آن استفاده شده، قبلاً توسط تیم ما تحت تغییرات گسترده‌ای قرار گرفته تا امکان اجرای بازی در سیستم‌های مختلفی را برای ما فراهم کند. به‌عنوان مثال، با دانلود و نصب این بازی در سیستم‌های ضعیف کامپیوتری، به احتمال زیاد از نحوه اجرای آن شگفت زده خواهید شد.

باتوجه‌به این موضوع، ما به‌طور قطع درحال بررسی قابلیت‌های کنسول‌های نسل بعد هستیم و مخصوصا دوست داریم بدانیم که تاچه حد می‌توانند روی کیفیت گرافیکی بازی‌ها و اجرای بهتر آن‌ها تأثیر بگذارند.

بازی Warface هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی قابل دریافت است. ضمن اینکه کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس نیز در تعطیلات آخر سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شوند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده