نویسنده: نیما احمدی
// چهار شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

Devil May Cry 3 روی نینتندو سوییچ شامل ویژگی‌های بیشتری خواهد بود

کپکام اعلام کرد که برنامه‌های ویژه‌ای برای نسخه نینتندو سوییچ بازی Devil May Cry 3 در ذهن دارند.

Devil May Cry 3 برای عرضه روی نینتندو سوییچ برنامه‌ریزی شده است و ماه آینده میلادی در دسترس کاربران این کنسول قرار می‌گیرد. شاید به‌نظر برسد که این نسخه تنها پورتی برای کنسول نینتندو سوییچ بوده و هیچ تفاوتی با آن ندارد، ولی امروز کپکام اعلام کرد که برنامه دارد تا محتوای بیشتری را برای این بازی اکشن محبوب عرضه کند.

مت واکر، تهیه‌کننده استودیو کپکام، امروز در توییتر رسمی Devil May Cry در قالب یک ویدیوی کوتاه کمی از اطلاعات نسخه نینتندو سوییچ بازی DMC 3 را به‌اشتراک گذاشته است. واکر اعلام کرد که این قسمت از سری Devil May Cry، محبوبیت بیشتری بین طرفداران این مجموعه دارد و به‌همین دلیل نیز تیم توسعه‌دهنده قصد دارند تا کمی محتوای بیشتر به این نسخه از بازی اضافه کنند. واکر مشخص نکرد که این محتوای اضافه چه‌چیزی می‌تواند باشد، ولی گفت که تیم توسعه‌دهنده انگیزه دارد تا ویژگی‌های جالبی برای این بازی توسعه دهند. کلمه «با انگیزه» چندین بار توسط شخصیت ورجیل (Vergil) در بازی DMC 3 استفاده شده است و از همین‌رو به‌نظر می‌رسد که این محتوای اضافی احتمالاً مربوط‌به کاراکتر ورجیل خواهد بود.

به‌علاوه، واکر برای انتشار اطلاعات بیشتر ازسوی کپکام درباره انتشار بازی Devil May Cry 3 سه تاریخ را مشخص کرد. او اعلام کرد که طرفداران برای دریافت اطلاعات بیشتر، تاریخ‌های ۲۶ دی، ۱۰ بهمن و ۲۴ بهمن را در ذهن داشته باشند.

این تاریخ‌ها می‌توانند به برگزاری نینتندو دایرکت در ماه آینده اشاره کنند. احتمال این وجود دارد که نینتندو دایرکت در یکی از تاریخ‌هایی که واکر اعلام کرده، برگزار شود. البته در حال‌حاضر اظهار‌ نظر در این‌باره بسیار سخت است، ولی به هرحال قطعاً کپکام در این تاریخ‌ها اطلاعات بیشتری از بازی DMC 3 منتشر خواهد کرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی کامل این توییت را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

به‌نظر می‌رسد که واکر در پیام خود به عرضه لوازم جانبی در زمان انتشار بازی Devil May Cry 3، هیچ اشاره‌‌ای نکرده است. بازی DMC 3 ماه آینده در تاریخ ۱ اسفند برای پلتفرم نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده