نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

نینتندو دایرکت جدید احتمالا ماه آینده برگزار می‌شود

با توجه به فهرست «شناسه کالا در انبار» (SKU) فروشگاه GameStop برای نینتندو سوییچ، شایعاتی مبنی بر احتمال برگزاری نینتندو دایرکت در ماه آینده به گوش می‌رسد.

قبل از برگزاری رویدادهای Nintendo Direct، معمولاً فهرست SKU یا همان شناسه کالا در انبار در سایت‌های Amazon و GameStop منتشر می‌شوند. با این که این فهرست‌ها معمولاً محتوای مشخصی را به ما ارائه نمی‌کنند، می‌توانند بیانگر نزدیک شدن به زمان معرفی بازی‌های جدید باشند. به نظر می‌رسد که این چرخه مجدداً در حال تکرار بوده و بر اساس پیام توییتری کاربری به نام YuYuKami، فهرست جدیدی از بازی‌های GameStop SKU برای نینتندو سوییچ شناسایی شده است.

در این فهرست ۱۲ بازی جدید نینتندو سوییچ در کنار موارد از پیش تعیین شده‌ای مانند Tokyo Mirage Sessions #FE Encore و Warriors Orochi 4 Ultimate مشاهده می‌شوند. گفتنی است که این فهرست نسبتاً معتبر و قابل اعتماد به نظر می‌رسد. همانند چیزی که برای نسخه سوییچ Overwatch رخ داد، این فهرست به هیچ بازی مشخصی اشاره نمی‌کند اما می‌تواند تضمین کننده‌ی برگزاری رویداد جدید Nintendo Direct در ماه آینده یا در همین حوالی باشد. شرکت نینتندو، به جز سال ۲۰۱۶ معمولاً به طور منظم رویدادهای دایرکت خود را در ژانویه یا فوریه برگزار کرده است.

Nintendo Direct

این شرکت، از زمان برگزاری رویداد دایرکت ماه سپتامبر، بازی‌های فرست پارتی زیادی را معرفی نکرده است و به نظر می‌رسد که بعد از انتشار Animal Crossing: New Horizons، بازی‌های باکیفیت و متعددی را برای معرفی در سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته باشد. لذا باید در یکی دو ماه آینده انتظار برگزاری یک دایرکت دیگر را داشته باشیم. به محض انتشار اطلاعات تکمیلی در رابطه با این موضوع، آخرین اخبار به اطلاع شما خواهد رسید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده