نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

قبل از معرفی رسمی Dragon Quest XII شاید بازی دیگری از این مجموعه عرضه شود

یوجی هوری اعلام کرد که تا معرفی و عرضه Dragon Quest 12 مدت‌زمان زیادی باقی مانده است اما شاید پیش از آن شاهد انتشار نسخه دیگری از این مجموعه باشیم.

یوجی هوری، یکی توسعه‌دهندگان اصلی مجموعه بازی‌های Dragon Quest در پیام توییتری جدید خود به مناسبت آغاز سال نو میلادی اطلاعات جدیدی را در رابطه با سری نقش آفرینی ژاپنی اسکوئر انیکس به اشتراک گذاشته است. وی درباره‌ی اینکه هنوز تا معرفی بازی Dragon Quest XII زمان بیشتری باقی مانده توضیحاتی را ارائه کرده و از احتمال معرفی پروژه‌ی دیگری در این فاصله صحبت می‌کند. به نظر می‌رسد که اسکوئر انیکس به این زودی‌ها قصد معرفی Dragon Quest 12 را ندارد.

یکی دیگر از نکات قابل‌توجه‌ای که در پیام یوجی دیده شد مربوط‌به بازی جدیدی می‌شود که توسط این شرکت معرفی شد. او در ادامه‌ی این توییت اعلام می‌کند که بازی Dragon Quest The Adventure of Dai یک پروژه‌ی کاملاً جدا از بازی Dragon Quest 12 خواهد بود. درواقع خلاصه‌ی این صحبت‌ها این است که اسکوئر انیکس در حال حاضر حداقل روی دو پروژه‌ی جدید از بازی‌های Dragon Quest کار می‌کند؛ بازی Dragon Quest Dai no Daibouken و Dragon Quest 12.

هوری درنهایت تأیید می‌کند که علاوه‌بر این موارد، ممکن است قبل از معرفی DQ XII شاهد معرفی یک بازی دیگر نیز باشیم. این پروژه می‌تواند Dragon Quest Dai no Daibouken یا یک بازی معرفی نشده‌ی دیگر باشد.

Yuji Horii در اواخر دسامبر سال ۲۰۱۸ نیز درباره‌ی فاصله‌ی زیادی که تا معرفی بازی Dragon Quest XII داریم صحبت‌هایی را مطرح کرده بود. آکیهیرو هینو (Akihiro Hino) ریاست استودیوی Level-5 که بازی اورجینال Dragon Quest IX را برای کنسول‌های نینتندو DS توسعه داده بود، در سالگرد ۱۰ سالگی انتشار این بازی به احتمال ساخت نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Dragon Quest IX روی کنسول‌های نینتندو سوییچ اشاره می‌کرد. آخرین بازی اصلی این مجموعه، Dragon Quest XI S بود که برای کنسول‌های سوییچ منتشر شد. در دیگر اخباری که اخیراً در رابطه با این مجموعه منتشر شد، به احتمال ساخت بازی Dragon Quest Heroes 3 اشاره می‌شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده