نویسنده: نیما احمدی
// یکشنبه, ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱

بازی Dragon Quest: The Adventure of Dai در مراسم Jump Festa 2020 معرفی شد

بازی Dragon Quest: The Adventure of Dai توسط ریوتارو ایچیمورا، سازنده بازی Dragon Quest XI، ساخته می‌شود و انیمه جدید این سری محبوب نیز در پاییز سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد.

در مراسم Jump Festa 2020، اسکوئر انیکس و یوجی هوری، خالق سری Dragon Quest بازی جدیدی را با اقتباس از Dragon Quest Dai no Daibouken معرفی کردند. همچنین مانگایی که با نام‌های Fly یا Dragon Quest: The Adventures of Dai نیز در این مراسم معرفی شد. ریوتارو ایچیمورا تهیه‌کننده این بازی جدید خواهد بود. وی در گذشته تهیه‌کنندگی بازی Dragon Quest XI و چندین بازی دیگر از سری Dragon Quest را برعهده داشته است. پلتفرم‌ها و تاریخ انتشار بازی Dragon Quest: The Adventure of Dai هنوز توسط اسکوئر انیکس مشخص نشده است. هرچند، یوجی هوری در صحبت‌های خود به انتشار این بازی روی کنسول‌های خانگی اشاره کرد.

همزمان با معرفی بازی جدید این مجموعه، انیمه‌ی جدیدی از سری Dragon Quest Dai no Daibouken نیز معرفی شد. Toei Animation تهیه‌کنندگی این انیمه را برعهده داشته و در پاییز سال ۲۰۲۰ نیز پخش خواهد شد. تریلری از این دو بازی و انیمه توسط توی انیمیشن منتشر شده است که در پایین می‌توانید آن را مشاهده کنید. یک اکانت توییتر و وب‌سایت رسمی نیز برای این انیمه باز شده‌اند.

مانگای اصلی Dragon Quest: The Adventure of Dai از سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۶ در ژاپن منتشر می‌شد و اولین مانگای بلندمدتی بود که از سری تصاویر (JRPG) دراگون کوئست استفاده می‌کرد. مانگای The Adventure of Dai توسط ریکو سانجو نوشته می‌شد و کوجی اینادا نیز مسئولیت تصویرپردازی آن را برعهده داشت. این مانگا در مجله‌ی Weekly Shonen Jump منتشر می‌شد و یکی از موفقیت‌های بزرگ این مجله بود. در آن زمان این ۴۷ میلیون نسخه از این مجله فروخته شد. انیمه‌ای اقتباسی از این مانگا نیز در دهه نود ساخته و در کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین با نام Fly پخش شده بود. این انیمه به یکی از پرطرفدارترین سری‌های دراگون کوئست تبدیل شد.

ریکو سانجو و کوجی اینادا بعد از این انیمه، در ساخت Beet the Vandal Buster نیز بایکدیگر همکاری کردند. در این مراسم ریکو سانجو نیز حضور غافلگیرکننده‌ای داشت. او همچنین تصویری از کاراکتر آوان را همراه خود آورده بود. این نقاشی توسط کوجی اینادا کشیده شده بود.

Dragon Quest

تصویری از ریکو سانجو به همراه نقاشی کاراکتر آوان

مانگای اصلی Dragon Quest Dai no Daibouken نیز به‌صورت رایگان و هفتگی در نرم‌افزار Shonen Jump Plus دوباره منتشر خواهد شد. از تاریخ ۱۶ دی نیز انیمه‌ی سال ۱۹۹۱ این مجموعه، توسط چندین سرویس VOD ژاپنی، در دسترس قرار خواهد گرفت.

به‌جای ساخت بازی دراگون کوئست XII، این بازی جدید احتمالاً همان پروژه‌ی Dragon Quest HD است که چندی پیش اسکوئر انیکس به‌دنبال جذب نیرو برای ساخت و توسعه آن بود. چند ماه پیش نیز نسخه بازسازی بازی Dragon Quest IX برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد. بازی Dragon Quest Hero 3 نیز احتمالاً در آینده‌ای نزدیک به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد. در آخر باید اضافه کنیم که تاکنون بیش از ۵.۵ میلیون نسخه از بازی دراگون کوئست XI فروخته شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده