نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰

اسکوئر انیکس به مناسبت دهمین سالگرد ساخت بازی‌های NieR، یک ریمستر را آماده می‌کند

اسکوئر انیکس و یوکو تارو نشان تجاری NieR را در ژاپن به ثبت رسانده و به احتمال زیاد به مناسبت دهمین سالگرد ساخت مجموعه‌ی NieR یک بازی ریمستر را در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد کرد.

اسکوئر انیکس نشان تجاری NieR را در ژاپن به ثبت رسانده است که از ساخت احتمالی نسخه‌ی بازی سازی شده‌ی یکی از بازی‌های این مجموعه به مناسبت دهمین سالگرد ساخت آن در سال ۲۰۲۰ خبر می‌دهد. البته تاکنون هیچ خبری در این خصوص به تأیید اسکوئر انیکس نرسیده است. این نشان تجاری در تاریخ ۲۹ اکتبر به ثبت رسیده و در ۱۷ ام دسامبر به صورت عمومی اعلام شده است.

همانطور که احتمالاً از این خبر مطلع هستید، اوایل این ماه وبسایت ویژه‌ای برای بزرگداشت دهمین سالگرد ساخت مجموعه بازی‌های NieR راه اندازی شد. تاکنون فقط چند وسیله‌ی فیزیکی و یک کنسرت ارکسترا در ژاپن برای برگزاری این جشن تأیید شده و فعلاً خبری از توسعه‌ی محتوای مرتبط با بازی‌های این مجموعه نیست.

بااین حال، ثبت نشان تجاری NieR نشانه‌ی مهمی از احتمال معرفی یک بازی جدید یا نسخه‌ی ریمستر یکی از بازی‌های این مجموعه در کنفرانس E3 2020 در حوالی نهم تا یازدهم ماه ژوئن است. با توجه به این که بازی NieR Automata نیز در مراسم E3 2015 معرفی شد، احتمال آن می‌رود که شاهد مورد مشابهی در دهمین سالگرد ساخت این مجموعه باشیم.

اگر نهایتاً شاهد انتشار نسخه‌ی بازسازی شده‌ی اولین بازی NieR باشیم، باید دید که آیا این بازی بر اساس نسخه‌ی NieR Gestalt ساخته می‌شود یا این که نسخه‌ی اختصاصی کشور ژاپن، یعنی NieR Replicant اساس ساخت این بازی را تشکیل خواهد داد. این دو بازی، دو شخصیت اصلی متفاوت و یک سری تفاوت‌های جزئی در داستان یکدیگر دارند. در واقع، پروتاگونیست داستان بازی NieR Gestalt، پدر کاراکتر Yonah بود در حالی که قهرمان داستان NieR Replicant، بردادر او محسوب می‌شد.

در هر صورت، جدیدترین اخبار مرتبط با این موضوع، در اسرع وقت به اطلاع شما خواهد رسید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده