نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

۱۵ بازی جدید در مراسم The Game Awards 2019 معرفی می‌شود

جف کیلی، مجری و برگزارکننده The Game Awards 2019 می‌گوید، تعداد بازی‌هایی که در مراسم امسال رونمایی می‌شوند، حتی بیشتر از ۱۰ پروژه‌ای است که قبلاً اعلام شده بود.

علاوه بر روند مشخص معرفی بهترین دستاوردهای صنعت بازی‌های ویدیویی در مراسم سالانه‌ی The Game Awards، معمولاً هر ساله شاهد معرفی بازی‌های جدید نیز هستیم که رویداد سال ۲۰۱۹ نیز از این اصل مستثنی نخواهد بود. تاکنون نیز شایعات و پیشبینی‌هایی در این موضوع مطرح شده است اما خبر دقیقی از تعداد این رونمایی‌ها منتشر نشده بود.

اخیراً جف کیلی، مجری و برگزارکننده مراسم The Game Awards 2019 در اظهارات خود بیان کرده بود که در مراسم امسال، ۱۰ بازی جدید معرفی خواهد شد؛ اما به نظر می‌رسد که این تعداد بیشتر از رقم اعلام شده است. اکانت رسمی مراسم Game Awards در توییتر، کلیپی را به نمایش گذاشته که در آن کیلی را در حال پاسخ دادن به سؤالات طرفداران مشاهده می‌کنیم. کیلی در پاسخ به سؤال تعداد دقیق بازی‌های جدیدی که در Game Awards 2019 رونمایی می‌شوند، به حدود ۱۵ بازی اشاره می‌کند. او با تأکید روی این موضوع که این بازی‌ها برای اولین بار معرفی خواهند شد، انتشار به‌روزرسانی برای برخی از بازی‌های موجود را نیز تأیید می‌کند.

ماهیت این بازی‌ها در حال حاضر نامشخص بوده و تمامی اخبار و اطلاعات منتشر شده از پیش‌بینی شخصی خود افراد نشأت می‌گیرد. با این حال، یک سری شایعاتی در این خصوص منتشر شده که به بازی Batman: Arkham Legacy اشاره می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ رویداد The Game Awards 2019 در ساعت ۵ صبح ۲۲ آذر ماه به‌ وقت ایران برگزار می‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده