// جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

۱۰ بازی جدید در The Game Awards 2019 معرفی می‌شوند

جف کیلی به‌تازگی در ردیت و در پاسخ به سوال کاربران اعلام کرده که ۱۰ بازی جدید در The Game Awards 2019 معرفی می‌شوند و خبری از نسخه ریمیک Resident Evil 3 نخواهد بود.

رویداد The Game Awards 2019 هفته آینده در تاریخ ۲۱ آذر ماه (۱۲ دسامبر) برگزار می‌شود. قطعا این رویداد را می‌توان یکی از مهم‌ترین رویدادهای مرتبط با بازی‌های ویدیویی دانست، زیرا جدا از مشخص شدن بهترین بازی ۲۰۱۹، شاهد معرفی بازی‌های جدیدی هم خواهیم بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جف کیلی، تهیه کننده رویداد جوایز بازی 2019، به‌تازگی در ردیت یک سوال و جواب را برگزار کرد که در جریان آن کاربران می‌توانستند هر سوالی از جف کیلی بپرسند و او هم پاسخ دهد. تعدادی از کاربران در مورد بازی‌های جدیدی که معرفی می‌شوند، سوال پرسیده است و جف کیلی دراین‌باره می‌گوید:

ما تعدادی بازی/پروژه جدید را در رویداد جوایز بازی 2019 معرفی می‌کنیم. فکر می‌کنم ۱۰ بازی/پروژه برای معرفی درنظر گرفته شده است که تابه‌حال چیزی از آن‌ها منتشر نشده است. مثل همیشه در اینترنت اطلاعات اشتباه زیادی در مورد نمایش بازی‌ها در رویداد وجود دارد، ولی خواندن آن‌ها جالب است.

در ادامه یکی دیگر از کاربران ردیت از جف کیلی در مورد نمایش نسخه ریمیک Resident Evil 3: Nemesis پرسیده است و وی دراین‌باره افزود:

هیچ برنامه‌ای برای معرفی و نمایش Resident Evil 3 در این رویداد وجود ندارد (از اول هم وجود نداشته است). اطلاعات فاش شده در اینترنت درست نیستند و تا به این لحظه که در حال پاسخ دادن هستم، چیزی از برنامه ما فاش نشده است. 

نکته جالب یکی از سوال‌های کاربران بود که پرسیده بود آیا در این رویداد شاهد تریلری هستیم که همه کاربران را شگفت‌زده کند یا مورد انتظار آن‌ها باشد؟ جف کیلی پاسخ دقیقی به این سوال نداد و اعلام کرد که سعی کرده‌ایم بهترین نمایش را برای کاربران درنظر بگیریم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ رویداد The Game Awards 2019 در ساعت ۵ صبح ۲۲ آذر ماه به‌وقت ایران برگزار می‌شود.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده