// جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

Overwatch را به مدت پنج روز به رایگان تجربه کنید

کاربران کامپیوتر به مناسبت بلک فرایدی می‌توانند بازی Overwatch برای مدت محدودی به رایگان تجربه کنند.

بلک فرایدی را می‌توان یکی از مهم‌ترین رویدادهای مهم برای گیمرها دانست که در جریان آن انواع و اقسام بازی‌ها، روی پلتفرم‌های مختلف با قیمت بسیار بهتری به فروش می‌رسند. دراین‌میان بعضی از توسعه‌دهندگان هم به مناسبت جمعه سیاه بازی‌های خود را برای مدت محدودی به‌صورت رایگان، در دسترس کاربران قرار می‌دهند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که Overwatch روی بتل نت رایگان شده است. ازاین‌رو کاربران کامپیوتر به مناسبت بلک فرایدی فروشگاه بتل نت، می‌توانند این بازی را تا تاریخ ۱۲ آذر ماه (سه دسامبر) بع رایگان تجربه کنند. دراین‌میان اشاره کنم که در نسخه رایگان اورواچ، تمامی قهرمان‌ها، نقشه‌ها و حالت‌های بازی در دسترس است و هیچ محدودیتی برای تجربه کنندگان درنظر گرفته نشده است. همچنین پس از تجربه اگر علاقه‌مند به خرید بازی بودین، می‌توانید نسخه استاندارد را با ۲۰ درصد تخفیف و نسخه لنجدری ادیشن را با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنید.

در انتها مشخص شده است که تمامی پیشرفت‌های شما در نسخه رایگان و محدود اورواچ، به نسخه اصلی هم منتقل خواهد شد. البته تخفیف‌های بتل‌نت تنها به بازی Overwatch ختم نمی‌شود و می‌توانید سایر محصولات را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده