// شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۳

بازی‌های Star Wars Jedi: Fallen Order و Need for Speed Heat به Origin Access Premier اضافه شدند

دو بازی جدید الکترونیک آرتز یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order و Need for Speed Heat درکنار آثار دیگر به سرویس اشتراکی Origin Access Premier آمدند.

سرویس اشتراکی Origin Access Premier الکترونیک آرتز که درواقع گران‌ترین نسخه این سرویس اشتراکی برای پی سی است، میزبان جدیدترین بازی‌های EA شد. برخلاف EA Access و Origin Access، بازی‌های اشتراک پریمیر زودتر به دست کاربران می‌رسد.

بازی‌های ماه جاری سرویس Origin Access Premier شامل دو بازی جدید شرکت الکترونیک آرتز یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order و Need for Speed Heat می‌شود. البته از طرفی دو بازی دیگر نیز برای مشترکین در نظر گرفته شده است که یکی از آن‌ها Tacoma نام دارد. همچنین بازی جدیدی با نام Little Missfortune به سرویس اضافه شده است. این بازی روایت‌گر داستان پسرکی است که به‌دنبال خوشبختی می‌گردد.

اگر بازی جنگ ستارگان استودیو ریسپاون و نید فور اسپید هیت را هنوز تهیه نکرده‌اید، موقعیت خوبی است که با خرید سرویس اشتراکی Origin Access Premier، هر دو بازی را درکنار آثار دیگر به رایگان تجربه کنید. سرویس اوریجین اکسس پریمیر با هزینه ماهیانه ۱۴.۹۹ دلار و سالیانه ۹۹.۹۹ دلار به مشترکین خود اجازه می‌دهد که بازی‌های جدید این شرکت را حتی زودتر از انتشار رسمی روی پی سی دانلود و تجربه کنند.

بازی Need for Speed Heat در زومجی توانست نمره ۷ را از آن خود کند. از این لینک می‌توانید بررسی این بازی را مطالعه کنید.

همچنین در بخش دیدگاه‌ها می‌توانید نظرات خود را در مورد سرویس اشتراکی پریمیر الکترونیک آرتز و بازی‌هایی که به‌تازگی به آن اضافه شده، با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده